صعود جوانان مهدیه به مرحله نهایی سوپر لیگ جوانان استان / جوانان شهرداری تبریز حذف شدند …
صعود جوانان مهدیه به مرحله نهایی سوپر لیگ جوانان استان / جوانان شهرداری تبریز حذف شدند …

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان، از هفته پایانی سری مسابقات سوپر لیگ جوانان استان دیدار بین دو تیم شهرداری تبریز و مهدیه تبریز به میزبانی تیم شهرداری از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ٥ هزار نفری شهرک مرزداران برگزار شد . در این دیدار تیم شهرداری برای صعود به مرحله نهایی به هر ۳ امتیاز […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان، از هفته پایانی سری مسابقات سوپر لیگ جوانان استان دیدار بین دو تیم شهرداری تبریز و مهدیه تبریز به میزبانی تیم شهرداری از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ٥ هزار نفری شهرک مرزداران برگزار شد .

در این دیدار تیم شهرداری برای صعود به مرحله نهایی به هر ۳ امتیاز بازی احتیاج مبرم داشت و در مقابل تیم مهدیه با یک تساوی هم به مرحله بعد صعود می کرد ؛ بازی با حملات شهرداری آغاز شد و این تیم توانست روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ‘۸ به گل برسد .

در ادامه بازی جوانان مهدیه بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ‘۲۳ در موقعیت تک به تک توحید ابراهیمی مهاجم گلزن مهدیه ضربه فنی اش از کنار دروازه شهرداری به بیرون رفت ؛ حملات تیم مهدیه ادامه داشت تا در دقیقه ‘۳٥ بازی مهران ملک پور در موقعیت تک به تک توسط دروازبان تیم شهرداری در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور بازی نقطه پنالتی را به نفع تیم مهدیه نشان دهد و توحید ابراهیمی این ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت دروازبان به گل تبدیل کرد تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد .

در شروع نیمه دوم بازیکنان مهدی حاتمی برای زدن گل برتری بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند ولی تیم جوانان مهدیه با تسلط کافی خط دفاعی خود به رهبری رامین قلیزاده توانست موقعیت های تیم شهرداری را یکی پس از دیگری خنثی کند ؛ در دقیقه ‘۷۸ بازی روی یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم مهدیه داور نقطه پنالتی را به نفع تیم شهرداری نشان داد که روی این صحنه مشکوک سرمربی تیم جوانان مهدیه ( یونس علیپور ) نیز به خاطر اعتراض از زمین بازی اخراج شد .

ضربه پنالتی تیم شهرداری توسط هافبک این تیم به اشتباه از کنار دروازه به بیرون رفت تا تمامی امید های تیم شهرداری بر باد رود . در ادامه بازی و ‘۸ دقیقه وقت اضافه که توسط داور بازی گرفته شده بود بازی روند متعادلی را طی کرد تا داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد .

با این تساوی تیم مهدیه با ۹ امتیاز از ٦ بازی و تفاضل گل ۱+ توانست به عنوان تیم اول راهی مرحله نهایی سوپر لیگ جوانان استان شود ؛ تیم راهیان عاشورا تبریز نیز با شکست یک بر صفر مقابل تیم حذف شده منتخب میانه با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله نهایی صعود کرد و تیم های شهرداری تبریز و منتخب میانه از دور مسابقات حذف شدند .

در گروه دوم مسابقات نیز دو تیم جوانان ملی پوشان و جوانان ماشین سازی به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند و بازی یکشنبه دو تیم مشخص کننده تیم های صعود کننده به عنوان اول یا دومی خواهد بود تا ضربدری چهار تیم صعود کننده برای قهرمانی و راهیابی به مسابقات کشوری با هم دیدار کنند .

اسامی کادر و بازیکنان جوانان مهدیه تبریز به شرح ذیل می باشد:

یاسـر صدیق زاده مدیر اجرایی باشگاه
ابوالفضل صالحی ؛ سرپرست
یونس علیپور ؛ سرمربی
بابک صفری ؛ مربی
سجاد قربانی ؛ مدیررسانه
آیدین بخشعلی پور ؛ عکاس

محمد حیدری ، رامین قلیزاده ، رضا فتحی ، شهریار بابایی ، امیرحسین فرجود ، محمد یوسف زاده ، پژمان طالبی ، محمد افتخاری ، آرمان رحمانی ، مهران ملک پور ، توحید ابراهیمی ، پویا اسکندری ، آرمين جعفری ، آرمان احمدنژاد ، مهدی عموزاده ، امیررضا کارزار ، عرفان گل محمدی ، امیررضا گل محمدی ، سجاد هاشم پور ، هادی کارگر ، رضا پاسبان ، علیرضا پاسبان ، مهدی تقی پور ، میلاد کوهی ، عباس عبادی پور ، علی قوچاهی ، سپهر دهقان و محمد رضا بلندی

انتهای پیام/