صمدی: قهرمان مسابقات می شویم
صمدی: قهرمان مسابقات می شویم

سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری تبریز گفت: امیدها تیم دوم شهرداری است و از ابتدا قهرمانی‌مان در نیم فصل اول مشخص بود. حسین صمدی سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری تبریز در خصوص قهرمانی نیم فصل اول شهرداری تبریز، در گفتگو با تایسیز آذربایجان، اظهار کرد: تیم ما سرحال و خوب است و حمایت‌های زیرساختی و […]

سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری تبریز گفت: امیدها تیم دوم شهرداری است و از ابتدا قهرمانی‌مان در نیم فصل اول مشخص بود.

حسین صمدی سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری تبریز در خصوص قهرمانی نیم فصل اول شهرداری تبریز، در گفتگو با تایسیز آذربایجان، اظهار کرد: تیم ما سرحال و خوب است و حمایت‌های زیرساختی و معنوی خوبی از سوی دکتر سهرابی مدیرعامل باشگاه و مرد اول ورزش تبریز و همچنین مهندس شاهوردی مدیر تیم فوتبال انجام شده است و از ابتدا معلوم بود که قهرمان نیم فصل نخست لیگ یک کشور می‌شویم.

وی افزود: حمایت از تیم‌های فوتبال پایه باشگاه باهدف خودکفایی در به خدمت گرفتن بازیکنان بومی و مستعد از سال‌های دور آغازشده بود و امروز سازمان ورزش شهرداری تبریز با عملکرد موفق، برنامه‌ریزی صحیح و شرایط موردنیازی که دارد اکنون شاهد به بار نشستن تلاش و سرمایه‌گذاری خود است.

صمدی ادامه داد: در تیم‌های پایه شهرداری تبریز بازیکن از کودکی فضاسازی و کار با توپ را می‌آموزد و به‌مرور فوتبال منطقی و حرفه‌ای را یاد می‌گیرد و زمانی که به سن بزرگ‌سالی رسید، صد در صد در اختیار مربیان و باشگاه است.

سرپرست تیم فوتبال امید شهرداری تبریز با اشاره به اینکه آمار و ارقام لیگ نیز در تسخیر امیدهای شهرداری تبریز است، بیان داشت: شهرداری تبریز تنها تیم بدون باخت در این دور از رقابت‌ها بوده و همچنین بیشترین امتیاز (۱۳)، بهترین خط حمله با ۱۰ گل زده، بهترین خط دفاع با ۳ گل خورده، بیشترین برد، کمترین اخطار، بدون کارت اخراج، آقای گل با ۴ گل مجتبی صفریان و با ۲ کلین شیت بهترین آمار ها را در اختیار دارد.

 

شهرداری تبریز با تیم‌های شهرداری اردبیل، شهرداری ارومیه، گسترش فولاد تبریز، کاسپین قزوین و آذرمغان اردبیل هم گروه است که توانسته است با کسب ۱۳ امتیاز تا پایان نیم فصل در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.

انتهای پیام/