مدیریت بحران یا بحران مدیریت در باشگاه تراکتورسازی !
مدیریت بحران یا بحران مدیریت در باشگاه تراکتورسازی !

به گزارش تایسیز آذربایجان ، باشگاه تراکتورسازی تبریز شرایط خاص و فرا زمینی را دنبال می کند.محرومیت از جذب بازیکنان, بدهی های سرسام آور بدلیل فامیل بازی مدیران تراکتورسازی در طول تاریخ و همچنین بحران مدیریتی که در این باشگاه وجود دارد. تراکتورسازی تبریز از وقتی بعد از هشت سال به لیگ برتر بازگشت, بدلیل […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، باشگاه تراکتورسازی تبریز شرایط خاص و فرا زمینی را دنبال می کند.محرومیت از جذب بازیکنان, بدهی های سرسام آور بدلیل فامیل بازی مدیران تراکتورسازی در طول تاریخ و همچنین بحران مدیریتی که در این باشگاه وجود دارد.

تراکتورسازی تبریز از وقتی بعد از هشت سال به لیگ برتر بازگشت, بدلیل پتانسیل فراوانی که در این تیم وجود داشت مورد توجه بسیاری قرار گرفت تا به هر نحوی سکّان مدیریت این تیم را برعهده بگیرند.

با حضور مدیران نابلد و غیر فوتبالی در راس باشگاه تراکتورسازی اولین اقدام, حضور نزدیکان این مدیر در اکثر لایه های مدیریتی باشگاه بود تا جایی که رابطه برادر یکی از مدیران تراکتورسازی با ایجنت ها حمزه یونس با مبلغ هنگفت به تراکتورسازی آمد و مبلغ دریافتی را نیز برادر مدیر عامل به جیب زد تا حمزه یونس واز تراکتورسازی شکایت کرده و تا آخرین رقم قرار داد خود را تمدید کند. همه این مسائل را وقتی کنار می گذاریم به مهمترین بخش باشگاه تراکتورسازی بحث فرهنگی باشگاه می رسیم. این بحث مهمترین رکن هر باشگاهی در دنیاست.
دیروز خبری در رسانه ها به گوش رسید که در حد یک فاجعه بود.چاقو کشی در تراکتورسازی تبریز!
متاسفانه هیچ یک از عوامل باشگاه پاسخ صریحی به ما ندادند و سعی در کتمان این حقیقت داشتند.حال باید دانست که در دنیا ارزش یک مدیر وقتی دیده می شود که صراحت داشته و از انتشار اخبار جلوگیری نکند.
متاسفانه بعضی از بازیکنان تراکتورسازی با ارتباطی که با بعضی ارازل و اوباش دارند خود را صاحب و مالک باشگاه می دانند که باید باشگاه برخورد کند.ولی مدیریت محترم ! تراکتورسازی یه جای این که بحران را مدیریت کند,خود ایجاد کننده اصلی بحران در تیم است.
اگر به وقت وجود حاشیه نتوانند با بازیکن سالاری مقابله کنند تراکتورسازی برخلاف بازی های خوبی که نشان می دهد, محکوم به نابودی است.

انتهای پیام/