مسابقات کیک بوکسینگ کی وان رولز ۳ آذرماه در ترکیه
مسابقات کیک بوکسینگ کی وان رولز ۳ آذرماه در ترکیه

به گزارش تایسیز آذربایجان تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات کی وان رولز ترکیه شهر وان به مصاف حریفان خود خواهند رفت و در حساس ترین مبارزه صمید کریم پور به مصاف سچکین کورباش از ترکیه خواهد رفت. بر اساس این گزارش ، این مسابقات به صورت حرفه ای در استایل کی وان رولز در […]

به گزارش تایسیز آذربایجان تیم کیک بوکسینگ ایران در مسابقات کی وان رولز ترکیه شهر وان به مصاف حریفان خود خواهند رفت و در حساس ترین مبارزه صمید کریم پور به مصاف سچکین کورباش از ترکیه خواهد رفت.

بر اساس این گزارش ، این مسابقات به صورت حرفه ای در استایل کی وان رولز در ۴ راند سه دقیقه ای برگزار خواهند شد و از کشور ایران ۳ ورزشکار در این تورنمنت به روی رینگ خواهند رفت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم صمید کریم پور به مصاف سچکین کورباش از کشور میزبان خواهد رفت و علی فرج زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و شهرام حقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و فرید مصطفی زاده در وزن ۷۱ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت و هدایت تیم اعزامی ایران به این مسابقات نیز بر عهده محسن صفری قهرمان جهان و آسیا خواهد بود.

در این تورنمنت به جز کشورهای ایران و ترکیه ، کشورهای روسیه ، یونان ، گرجستان ، هلند ، مراکش ، فرانسه و آذربایجان نیز حضور خواهند داشت.

گفتنی ست این مسابقات از ساعت ۲۳٫۳۰ آغاز خواهند شد و به صورت زنده از شبکه Beyaz Tv ترکیه به صورت زنده پخش خواهد شد.