نباید به بهانه جذب دانشجو، خلاف قوانین آموزشی دانشگاه عمل کنیم
نباید به بهانه جذب دانشجو، خلاف قوانین آموزشی دانشگاه عمل کنیم

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شأن و منزلت دانشگاه را باید در برگزاری امتحانات و برنامه‌ها، حفظ کنیم، گفت: نباید به خاطر جذب و نگهداری دانشجو بر خلاف قوانین آموزشی دانشگاه عمل کنیم. به گزارش تایسیز آذربایجان، ، عزیز جوانپور در کارگاه آموزشی بررسی شیوه نامه ی انضباطی دانشجویی گفت: در حقیقت بحث […]

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه شأن و منزلت دانشگاه را باید در برگزاری امتحانات و برنامه‌ها، حفظ کنیم، گفت: نباید به خاطر جذب و نگهداری دانشجو بر خلاف قوانین آموزشی دانشگاه عمل کنیم.
به گزارش تایسیز آذربایجان، ، عزیز جوانپور در کارگاه آموزشی بررسی شیوه نامه ی انضباطی دانشجویی گفت: در حقیقت بحث امتحانات به عنوان آبروی سیستم آموزشی دانشگاه مورد توجه فراوانی است و باید تمام عوامل اجرایی و مسئولان از آن دفاع کنند.
وی با انتقاد از تسامح و تساهل انجام گرفته در برخی واحدهای برگزاری امتحانات گفت: جدی نبودن در برگزاری امتحانات باعث افت آموزشی و از دست رفتن شهرت و حیثیت دانشگاه و موجب تنزل کیفیت آموزشی می شود.
جوانپور بر برگزاری هرچه بهتر امتحانات   تأکید کرده و گفت: تقلب گرفتن هنر نیست بلکه باید با برنامه ریزی درست و اصولی فضایی را در جلسات امتحانی فراهم کنیم  تا کسی در جلسه امتحان تخلفی انجام ندهد.
جوانپور تصریح کرد: وظایف کمیته های انضباطی تنها رسیدگی به تخلفات آموزشی و امتحانی دانشجویان نیست بلکه باید دانشجویانی که شئونات اسلامی و اخلاقی را در دانشگاه و در جلسه امتحان رعایت نکرده و موجب هنجار شکنی می شوند گزارش و با آنها برخورد شود.
وی با تاکید بر اینکه امروزه بحث کیفی سازی و رعایت مقررات و آیین نامه‌ها در دستور کار قرار دارد، اظهار  کرد: امتحانات در تمامی واحد ها با نظم و کنترل کامل برگزار شود و ضمن احترام به دانشجویان با خاطیان برخورد شود.
وی در پایان از بازدید سرزده هیأت نظارت بر برگزاری امتحانات از واحدهای دانشگاهی در ایام امتحانات خبر داد.
کارگاه آموزشی بررسی شیوه نامه انضباطی دانشجویی با حضور حجت الاسلام محمد خلیلی، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و محمد نریمانی راد،‌ معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز، و دبیران کمیته‌های انضباطی دانشجویی واحد های دانشگاهی استان، در سالن شمس واحد تبریز برگزار شد. /ایسنا