نتایج روز اول مقدماتی فوتسال ملت های آسیا / برد پر گل ایران و ازبکستان در برابر حریفان
نتایج روز اول مقدماتی فوتسال ملت های آسیا / برد پر گل ایران و ازبکستان در برابر حریفان

به گزارش تایسیز آذربایجان ، بازیهای روز اول مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا امروز در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد و تیم های ازبکستان ، قرقیزستان و ایران در برابر حریفان خود به برتری رسیدند. در دیدار اول امروز از ساعت ۱۴ دو تیم نپال و ازبکستان در اولین بازی تورنمنت به مصاف […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، بازیهای روز اول مسابقات مقدماتی فوتسال جام ملت های آسیا امروز در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد و تیم های ازبکستان ، قرقیزستان و ایران در برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در دیدار اول امروز از ساعت ۱۴ دو تیم نپال و ازبکستان در اولین بازی تورنمنت به مصاف هم رفتند و تیم ازبکستان با نتیجه ۱۴ بر یک از سد حریف خود گذشت.

در بازی دوم این رقابت ها تیم های ترکمنستان و قرقیزستان از ساعت ۱۶٫۳۰ به مصاف هم رفتند که تیم قرقیزستان در حالی که در نیمه اول ۲ بر صفر بازنده بود ، در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد تا شانس خود را برای صعود به ملت های آسیا افزایش دهد.

اما در بازی سوم و پایانی امشب ، تیم ملی فوتسال ایران به مصاف یکی از تیم های خوب این دوره از رقابت ها ، افغانستان رفت و با نتیجه ۸ بر ۲ حریف خود را شکست داد ، اصغر حسن زاده و مهدی جاوید هر کدام ۳ گل و سعید احمدعباسی و شهاب طالبی هر کدام یک گل برای ایران گلزنی کردند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، با ترکیب ابتدایی علیرضا صمیمی ،‌ اصغر حسن زاده ، مهدی جاوید ، فرهاد توکلی و محمد شجری تیمش را به میدان فرستاد و در طول بازی توحید لطفی بازیکن تبریزی تیم ملی ، علیرضا رفیعی پور ، شهاب طالبی ، قاسم عروجی ، سعید احمد عباسی ، مهران عالیقدر ، امین نصرالله زاده و مسلم اولادقباد ، استفاده کرد.

بدین ترتیب در گروه اول این رقابت ها ازبکستان صدرنشین شد و تیم قرقیزستان در جایگاه دوم قرار گرفت ، تیم های ترکمنستان و نپال نیز سوم و چهارم هستند.

در گروه دوم هم که ایران با تیم های افغانستان و تاجیکستان هم گروه است ، تیم ملی ایران با برد در بازی امروز صدرنشین گروه شد.

در بازی های روز دوم که فردا برگزار خواهند شد تیم ملی ایران با قرعه استراحت روبرو شده است و در بازی اول از ساعت ۱۴ نپال به مصاف قرقیزستان خواهد رفت ، از ساعت ۱۶٫۳۰ تیم های ترکمنستان و ازبکستان حساس ترین بازی گروه اول رو برگزار خواهند کرد و در تنها بازی گروه دوم از ساعت ۱۹ تیم های تاجیکستان و افغانستان باهم بازی خواهند کرد.

از حواشی جالب مسابقات امروز میتوان به استفاده از گونی های خاک برای حفظ تعادل دروازه ها و استفاده از هواداران حاضر در استادیوم به عنوان مسئول برانکارد اشاره کرد.

لازم به ذکر است از بازی ایران و افغانستان استقبال حدود ۲۰۰۰ نفری از مردم تبریز صورت گرفت.