نشست خبری مسابقات فوتسال مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ در تبریز
نشست خبری مسابقات فوتسال مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ در تبریز

به گزارش تایسیز آذربایجان ، کنفرانس خبری قبل از آغاز مسابقات انتخابی فوتسال جام ملت های آسیا سال ۲۰۱۸ در سالن کنفراس هتل شهریار تبریز برگزار شد و سرمربیان و کاپیتان های همه ۷ تیم حاضر در مسابقات با حضور در نشست خبری درباره این مسابقات صحبت کردند. صحبت های مربیان تیم های مختلف ، […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، کنفرانس خبری قبل از آغاز مسابقات انتخابی فوتسال جام ملت های آسیا سال ۲۰۱۸ در سالن کنفراس هتل شهریار تبریز برگزار شد و سرمربیان و کاپیتان های همه ۷ تیم حاضر در مسابقات با حضور در نشست خبری درباره این مسابقات صحبت کردند.

صحبت های مربیان تیم های مختلف ، سرمربی و کاپیتان تیم ملی ایران را در زیر میخوانید : 

محمد ناظم الشریعه ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران : خوشحالم که بعد از سال ها توانستیم به همت باشگاه مس سونگون میزبان باشیم و مایع خرسندی است که در کشور خودمان بتوانیم فوتسال بازی کنیم.
در حال تنظیم یک تقویم هستیم تا دو سال آینده برنامه ریزی داشته باشیم . در تیم ملی بالای ۶۰ درصد تیم جوان هستند و برای جام جهانی ۲۰۲۰ آینده نگری میکنیم . یک بازیکن زبر بیست سال از تبریز به اسم توحید لطفی را در تیم ملی داریم . ما تنها یک وسیله هستیم تا این جوانان را شکوفا کنیم . امیدواریم که بتوانیم کار شایسته ای برای کشورمان انجام دهیم.
وی افزود : جوان گرایی هزینه دارد . ما بعد از جام جهانی چند نفر از جوان ها را به کرات دعوت کردیم و در مقابل تیم های کرواسی و عراق به آنها بازی دادیم . ما این بازیها را دست کم نگرفته ایم . به نظر من این بازیکنان حقشان است که جا پای بزرگان بگذارند . مثلا توحید لطفی با تیم امید قهرمان آسیا شده است.
ما تیم ملی ایران هستیم و به عنوان یک پادشاه فوتبال آسیا شناخته شده ایم و با احترام به رقیبان هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت . افغانستان نیز تیم خیلی خوبی دارد و خیلی از بازیکنان این تیم در ایران فوتسال بازی میکنند و تکنیک خوبی نیز دارند.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران : از مسئولین شهر زیبای تبریز تشکر میکنم . این اولین تجربه میزبانی مقدماتی جام ملت هاب آسیا برای تیم ایران هست و امیدواریم که بتوانیم بازی هاب خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان : از میزبانی شهر تبریز تشکر میکنم ، حاضر هستیم برای انجام بازی های خوب در این تورنمنت ، قدرت خود را به نمایش بگذاریم، دولت ازبکستان تمام تلاشش را میکند تا فوتسال ما در آسیا پیشرفت کند و من فکر میکنم که هیچ تیم ضعیفی در آسیا وجود ندارد و همه تیم ها در حال پیشرفت و ترقی هستند.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال نپال :یک فرصت خوب است تا برای اولین بار در یک تورنمنت خوب شرکت کنیم ، حریفان خوبی داریم ، استراتژی ما برد در تمام بازی ها است. از مردم خوب تبریز و میزبانی خوبشان تشکر میکنم. فوتبال در نپال به صورت سریع در حال پیشرفت است و ما سعی میکنیم فوتسال نپال نیز به خوبی پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ترکمنستان : تبریز شهر خیلی زیبایی است . اینجا را خیلی دوست دارم . از اینکه اینجا هستیم خیلی خوشحالم و از امکاناتی که در اختیار ما گذاشته اند ممنونم. تیم ما یک سال است که در حال آمادگی است و برای مسابقات سال ۲۰۱۷ آماده میشویم . از بازیکنان و مربیان جوان تشکیل شده ایم . انتخابی جام ملت های آسیا برای ما مسابقات مهمی است. از دولت ایران و شهر تبریز تشکر میکنم ، قبلا نیز به ایران و تبریز آمده بودم و اینجا واقعا بسیار زیباست. درباره بقیه مسائل نیز ترجیح میدهم در زمین مسابقه صحبت کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان : از میزبانی ایران و شهر تبریز تشکر میکنم . کشور ایران به خاطر فوتسالش در آسیا معروف است . ما هم کشوری در حال توسعه هستیم و امیدوارم در این مسابقات بدرخشیم. به خاطر بازی های اخیر که داشتیم و با باخت های متوالی مواجه شده ایم تیم ما موقعیتش را در آسیا از دست داده است و اصلی ترین دلیل آن پیر بودن بازیکنان مان بود بنابراین سعی کرده ایم با تغییر نسل به بازیکنان جوان موقعیت مان را دوباره به دست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان : از دولت جمهوری اسلام ایران و مردم تبریز برای میزبانی از ما تشکر میکنم ، تیم ملی افغانستان با درخشش در بازی های آسیایی ترکمنستان نشان داد که با تیم جوانی که دارد و استراتژی که داشتیم میتوانیم خیلی پیشرفت کنیم ، در این مسابقات نیز تیم جوانی هستیم و سعی خواهیم کرد جایگاه مان را حفظ کنیم. ما به عنوان یک تیم جوان و جویای نام وارد مسابقات شده ایم و امیدواریم که انشالله نتایج خوبی بدست بیاوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان : سه سال است که ما در حال تمرین هستیم . تیم ما خیلی تیم جوانی است و هفت نفر از تیم جوانان در تیم فعلی ما هستند ، امیدواریم که بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم. با تیم افغانستان خیلی آشنا هستیم و تیم خیلی خوبی دارند و سطح فوتسال شان خیلی بالا رفته است.

 

انتهای پیام/