نصير بد من نبود / به بهانه درخشش حامد منافي در نقش نصير در نمايش زولپيدم
نصير بد من نبود / به بهانه درخشش حامد منافي در نقش نصير در نمايش زولپيدم

بازیگر نمایش زولپیدم : موضوع نمایش زولپیدم تاثیر خوبی در جامعه داشته است. حامد منافی بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون بعد از ایفای نقش در نمایش زولپیدم و استقبال مردم از این نمایش در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره ایفای نقش در این نمایش گفت : من با آقای ریحانی دوستی دیرینه […]

بازیگر نمایش زولپیدم : موضوع نمایش زولپیدم تاثیر خوبی در جامعه داشته است.

حامد منافی بازیگر مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون بعد از ایفای نقش در نمایش زولپیدم و استقبال مردم از این نمایش در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره ایفای نقش در این نمایش گفت : من با آقای ریحانی دوستی دیرینه داشتم و همیشه دنبال فرصتی بودیم که در یک مجموعه باهم کار کنیم که بعد از خواندن متن نمایشنامه تصمیم گرفتم تا در نمایش زولپیدم ایفای نقش کنم.

وی درباره تاثیر این نمایش در جامعه نیز گفت : من به عنوان یک بازیگر نظری در این مورد ندارم ولی با توجه به نظرات مردم میتوانم بگویم که تاثیر خوبی بر روی جامعه گذاشته است و به نوعی درد مشترک بین انسان و جامعه است که میتواند به خوبی انسان های این جامعه را درک کند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تاثیر نقش من برروی نمایش را باید مخاطبان بگویند که من به خوبی توانسته ام نقش خودرا ارائه بدهم یانه .

منافی ضمن اشاره به متفاوت بودن نقش خود ادامه داد :من در این نمایش نقش متفاوت تری نسبت به نقش های قبلی ام داشتم ، دوست داشتم نقش جدیدی را تجربه کنم و به همین دلیل این نقش را انتخاب کردم.

بازیگر نمایش زولپیدم ادامه داد : در حد امکان سعی کرده بودم با کمک کارگردان هرچه در توان داشتم به شخصیت اصلی نمایش نزدیک شوم .

او در ادامه گفت : همه بازیگران تبریز دچار دغدغه حمایت هستیم و این حمایت وجوددارد ، شاید از لحاظ مالی  آنچنان حمایت نشدیم و اما من آدم قانعی هستم ، درست است خیلی خوب حمایت نشدیم اما در کل من رضایت داشتم و باید همه شاکر باشیم.

وی درباره اجرای نمایش به زبان ترکی نیز اظهار داشت : امکان اجرای نمایش به زبان ترکی در این نمایش وجود داشت ولی احساس و تصمیم نویسنده و کارگردان مبنی بر فارسی بودن نمایشنامه و اینکه میتوان حس را راحت تر منتقل کرد باعث شد تا نمایش به زبان فارسی باشد و برای شخص خودم نیز این موضوع برقرار است.

حامد منافی در انتها با اشاره به استقبال مردم از این نمایش ، افزود : در ماه اخیر استقبال خوبی از سوی مردم دیدیم و قطعا تائیر خوبی در جامعه داشتیم ، امیدوارم مردم از دیدن این نمایش لذت ببرند چون این تاثیر با مخاطب معنی میگیرد و بدون مخاطب تقریبا بی معنی به شما می آید.