هفته اول لیگ برتر والیبال / شاگردان بناکار ، پیکان معروف را چپ کردند
هفته اول لیگ برتر والیبال / شاگردان بناکار ، پیکان معروف را چپ کردند

به گزارش تایسیز آذربایجان ،‌ در آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران به مصاف تیم پیکان تهران رفت و این تیم را در پایان ۵ ست با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا قدرت خود را به رخ حریف متمول خود بکشد. در این دیدار که از ساعت […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ،‌ در آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری تبریز در تهران به مصاف تیم پیکان تهران رفت و این تیم را در پایان ۵ ست با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد تا قدرت خود را به رخ حریف متمول خود بکشد.

در این دیدار که از ساعت ۱۸٫۱۵ در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد شاگردان عادل بناکار توانستند با امتیازات ۱۹ -۲۵ ، ۲۵ – ۲۱ ، ۲۵ – ۱۹ ، ۲۰ – ۲۵ و ۱۵ – ۱۱ بسیار بهتر از حریف خود کار کرده و با درخشش میکائیل تاجر و حمزه زرینی ، یاران سعید معروف را در تهران شکست دهند و حساس ترین بازی هفته اول لیگ برتر را به نفع خود به اتمام برسانند.

از حواشی این دیدار میتوان به اعتراضات مداوم سعید معروف و سعید مصطفی وند با لحنی توهین آمیز و دور از شان والیبال و فرهنگ ایران اشاره کرد که اوج این اتفاقات در ست دوم این دیدار بود که سعید مصطفی وند با کارت قرمز و سعید معروف با کارت زرد داور مواجه شدند.

در دیگر دیدارهای امروز خاتم اردکان ۳ بر ۲ از سد تیم شمس گذشت ، ایرانیان گنبد ۳ بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد ، تیم مدعی بانک سرمایه به راحتی و با نتیجه ۳ بر صفر تیم متین ورامین را شکست داد ، تیم قدرتمند سایپا در آمل شاگردان جوان عطایی را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و عمران ساری تیم رعد پدافند کاشان را ۳ بر یک با شکست بدرقه کرد.