هفته نهم لیگ برتر فوتبال / تساوی تراکتور در روز بی دقتی مهاجمین
هفته نهم لیگ برتر فوتبال / تساوی تراکتور در روز بی دقتی مهاجمین

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در تبریز در برابر تیم صدرنشین پارس جنوبی جم با نتیجه یک یک متوقف شد. در این دیدار که از ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام تبریز آغاز شد یحیی گل محمدی با ترکیب فرزین گروسیان ، محمد ایران پوریان […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در تبریز در برابر تیم صدرنشین پارس جنوبی جم با نتیجه یک یک متوقف شد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ در استادیوم یادگار امام تبریز آغاز شد یحیی گل محمدی با ترکیب فرزین گروسیان ، محمد ایران پوریان ، مهدی کیانی ، محمدرضا مهدی زاده ، محمدرضا آزادی ، عارف آقاسی ، سید فاخر تهامی ، محمد نادری ، امیر اسد زاده ، مهدی شریفی و امیر نصر آزادانی تیمش را روانه میدان کرد و در مقابل مهدی تارتار از محسن فروزان ، مجتبی لطفی ، ایمان سلیمی ، ابراهیم صالحی ، مهدی زبیدی ، حسین پورامین ، میثم تیموری ، فرشاد سالاروند ، احسان تاییدی ، مجید علیاری و فرشاد محمدی مهر در ترکیب اصلی استفاده کرد.

گل ها : دقیقه ۵۷ گل به خودی عارف آقاسی برای پارس جنوبی و محمد ایرانپوریان دقیقه ۶۰ برای تراکتورسازی 

هدایت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فرد بود که محمد نادری از تیم تراکتورسازی و محمدعرفان معصومی از تیم پارس جنوبی با کارت زرد داور جریمه شدند.

حدود ۲۵۰۰۰ نفر هوادار پرشور تراکتوری از این بازی استقبال کردند که به شدت مشغول تشویق تیم خود بودند.

مهدی کیانی و عارف آقاسی که گفته میشد قبل از بازی در هتل با هم درگیر شده بودند در ترکیب ابتدایی تیم تراکتورسازی به میدان رفتند ،‌ عارف آقاسی مدافع تراکتور تنها گل پارس جنوبی را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

مهدی شریفی که در بازی با گسترش فولاد با شکستگی بینی مواجه شده بود با گارد مخصوص بینی در این بازی به میدان رفت و علیرغم نمایش خوب و دوندگی زیاد یه تک به تک صد در صد را از دست داد تا جدی ترین موقعیت تراکتور برای پیروزی در این دیدار از دست برود.

تیم تراکتورسازی با تساوی در این دیدار با ۱۱ امتیاز از ۹ دیدار در رده هشتم جدول رده بندی ایستاد.