هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال / جدال صدرنشین ها به نفع پتروشیمی
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال / جدال صدرنشین ها به نفع پتروشیمی

تیم بسکتبال شهرداری تبریز حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال را در برابر پتروشیمی بندرامام شکست خورد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در تبریز میزبان تیم پرستاره پتروشیمی بندرامام رفت و علیرغم بازی زیبا و برتر و وجود اشتباهات محض داوری که […]

تیم بسکتبال شهرداری تبریز حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال را در برابر پتروشیمی بندرامام شکست خورد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال در تبریز میزبان تیم پرستاره پتروشیمی بندرامام رفت و علیرغم بازی زیبا و برتر و وجود اشتباهات محض داوری که عمده آن اشتباهات در میز داوری بود با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ شکست خورد و جای خود را در صدر جدول به پتروشیمی داد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ در سالن شهید توانای تبریز برگزار شد علاقه مندان به بسکتبال تبریز حضور چشم گیری در سالن داشتند و به شدت تیم شهرشان را تشویق کردند اما بازی دو تیم صدرنشین بسیار پرتنش بود و اشتباهات میز و تیم داوری نیز در این امر تاثیر زیادی داشت تا شاگردان مهران حاتمی نتوانند علیرغم شایستگی پیروز میدان باشند و در ثانیه های پایانی شکست نزدیکی را مقابل شاگردان شاهین طبع متحمل شوند.

در تیم شهرداری تبریز آرن داودی گارد راس باتجربه این تیم با ۱۸ امتیاز ، ۷ پاس منجر به گل و درصد تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن تیمش بود و پولکو با ۱۶ و ارغوان و طاهرخانی با ۱۵ امتیاز نتوانستند تیمشان را از شکست رهایی بخشند ، در تیم پتروشیمی نیز ویلی وارن با ۲۰ امتیاز ، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکن میدان بود و بهنام یخچالی با ۱۳ و سعید داورپناه با ۱۰ امتیاز نقش بسزایی در برتری تیمشان داشتند.

بعد از این بازی تیم پتروشیمی با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی صدرنشین شد و تیم شهرداری تبریز نیز هم امتیاز با پتروشیمی و به دلیل تفاضل گل کمتر به رده دوم جدول رده بندی سقوط کرد.