واکنش سازمان لیگ به ادعای تراکتورسازی
واکنش سازمان لیگ به ادعای تراکتورسازی

به گزارش تایسیز اذربایجان،بعد از اعلام توافق دو باشگاه، مدیران تراکتورسازی مدعی شدند که در زمان مدیریت گذشته این باشگاه با ترابی قرارداد بسته شده و او نمی تواند به پرسپولیس برود. در همین خصوص مدیران سایپا نیز تاکید کردند در جریان قرارداد ترابی با تراکتورسازی نیستند و این بازیکن تحت قرارداد این باشگاه بوده […]

به گزارش تایسیز اذربایجان،بعد از اعلام توافق دو باشگاه، مدیران تراکتورسازی مدعی شدند که در زمان مدیریت گذشته این باشگاه با ترابی قرارداد بسته شده و او نمی تواند به پرسپولیس برود.

در همین خصوص مدیران سایپا نیز تاکید کردند در جریان قرارداد ترابی با تراکتورسازی نیستند و این بازیکن تحت قرارداد این باشگاه بوده و قانونا نباید باشگاه دیگری بدون هماهنگی با او قرارداد ببندد.

فریبرز محمودزاده رئیس نقل و انتقالات به شبهات در این خصوص پاسخ داد و مشخص کرد که ترابی بازیکن سایپا محسوب می شود و طبعا مشکلی برای حضور در پرسپولیس نخواهد داشت.

وی گفت: طبق مدارکی که در اختیار ما است این بازیکن هنوز سرباز نشده و تاریخ اعزام مهدی ترابی ۱۹ مرداد است و اگر تا آن زمان مدرک ثبت نام دانشگاه بیاورد امسال هم می تواند سربازی نرود ضمن اینکه تحت قرارداد باشگاه سایپا است و نمی توانسته با تراکتور قرارداد بسته باشد. در حال حاضر مهدی ترابی طبق اسناد موجود در سازمان لیگ یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و فسخ قراردادی از این بازیکن هم در سازمان لیگ ثبت نشده است.