وزارت ورزش و جوانان با توهين كنندگان به مردم آذربايجان برخورد كند
وزارت ورزش و جوانان با توهين كنندگان به مردم آذربايجان برخورد كند

نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواستار برخورد جدی با خاطیان شعار علیه مردم آذربایجان هستیم. به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل  از نسل تدبیر، زهرا ساعی، نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات […]

نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواستار برخورد جدی با خاطیان شعار علیه مردم آذربایجان هستیم.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ،به نقل  از نسل تدبیر، زهرا ساعی، نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات رخ داده در جریان دیدار روز گذشته تیم هاي تراکتور سازی و پرسپولیس در گفتگو با نسل تدبيراظهار داشت: در دیدار روز گذشته تیم تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران شاهد شعارهایی بسیار زشت علیه مردم شریف آذربایجان بودیم که این موضوع به شدت ناراحت کننده بود.

وى افزود: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواستار برخورد جدی با خاطیان هستیم و انتظار داریم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به این موضوع تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی همیشه در طول تاریخ شاهد رشادت ها و مجاهدت های مردان و زنان این خطه سرافراز بوده و هزاران شهید تقدیم دفاع مقدس کرده است که این گونه شعار ها دل آذربایجانی ها را به شدت آزرده خاطر می کند.

سخنگوى كميسيون اجتماعي مجلس شوراى اسلامى ابراز كرد: کانون هواداران باشگاه پرسپولیس باید پیش بینی های لازم را داشت تا شاهد این گونه حوادث نباشیم و بی حرمتی های رخ داده  نشان از عدم وجود سازماندهی و اخلاق در کانون هواداران این باشگاه است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان، بیان کرد: این رفتار تماشاگران تیم پرسپولیس را محکوم کرده و بار دیگر بر وحدت ملی و حفط تمامیت ارضی کیان مملکت تاکید می کنیم و همچنين از وزارت ورزش و مسئولین فدراسیون فوتبال خواستار برخورد شدید با عوامل این شعار ها هستیم که در غیر این صورت، نمایندگان مجلس شوراری اسلامی با جدیت تمام پیگیری های لازم را از انجام خواهند داد و سکوت نخواهیم کرد تا بار دیگر شاهد اتفاقات این چنینی نباشیم.