پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور است
پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور است

رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی: پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور است تایسیز نیوز – رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی گفت: ساده‌زیستی، مردم‌داری، اعتقاد ‌و پایبندی به ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی، جهادی بودن از جمله معیارها و شاخص‌های انتخاب رییس جمهور است. حسین احمدی به مناسبت دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست […]

رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی:

پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور است

پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی از شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور است

تایسیز نیوز – رییس دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی گفت: ساده‌زیستی، مردم‌داری، اعتقاد ‌و پایبندی به ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی، جهادی بودن از جمله معیارها و شاخص‌های انتخاب رییس جمهور است.

حسین احمدی به مناسبت دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بر اهمیت انتخابات در ایران تاکید کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی اولین نظام مردم سالاری دینی است که بعد از انقلاب در عرصه جهانی و بین‌المللی  این الگو را عرضه کرده است.

وی تصریح کرد: مردم با حق رای خود در عرصه حکمرانی، کشورداری، تعیین سرنوشت خود و با انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور، در اجرای تصمیمات اجرایی کشور تاثیر بسزایی دارند و در این راستا باید با مشارکت حداکثری انتخاب اصلحی داشته باشیم.

وی به نقش قشر نخبگانی جامعه برای افزایش بینش سیاسی و مشارکت مردمی تاکید کرد و افزود: اساتید ودانشجویان به عنوان کنشگران فعال سیاسی در جوامع مختلف باید نقش مردم، تاثیر و ضرورت حضور مردم در انتخابات را تبیین کنند.

وی به معیار های انتخاب اصلح ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برای هر پست، مقام و مسئولیتی شاخص هایی داریم که اخلاص، خدمت به مردم، تدبیر، مدیریت، کارآمدی، ساده‌زیستی، مردم‌داری، اعتقاد ‌و پایبندی به ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی، جهادی بودن از جمله معیارها و شاخص های رییس جمهور است.

وی شرکت در انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: مردم نقش مهمی در تعیین مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی دارند.

احمدی، شهیدان رییسی و رجایی را الگوهایی برای مقام ریاست جمهوری نمونه و تراز در حد انقلاب اسلامی دانست.