پروازعقاب در بازی اول / خط و نشان یاران گنجی فر برای حریفان
پروازعقاب در بازی اول / خط و نشان یاران گنجی فر برای حریفان

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان تیم ولیبال عقاب تبریز از هفته دوم رقابتهای استانی در بازی اول خود توانست تیم والیبال میانه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. ست اول را میانه با نتیجه ۳۰بر۲۸ پیروز شد و در ادامه با تدابیر فنی حسین گنجی فر مربی بین المللی تیم عقاب تبریز، […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان تیم ولیبال عقاب تبریز از هفته دوم رقابتهای استانی در بازی اول خود توانست تیم والیبال میانه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
ست اول را میانه با نتیجه ۳۰بر۲۸ پیروز شد و در ادامه با تدابیر فنی حسین گنجی فر مربی بین المللی تیم عقاب تبریز، توانست سه ست پیاپی با نتایج ۲۵بر۱۶ ،۲۵بر۱۲ و ۲۵بر۱۷ پیروز شده و نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برساند. تیم عقاب با حمایت های مدیرعامل باشگاه عقاب  شادلو به منظور حمایت از بازیکنان بومی امسال پا در عرصه مسابقات استانی نهاده است.

سرمربی این تیم حسین گنجی فر دارای مدرک مربیگری درجه ۲ بین المللی است. گنجی فر سابقه مربی گری در تیم های مختلف علی الخصوص تراکتورسازی را در کارنامه دارد.
سعید شربت اوغلی مربی جوان و پر آتیه تبریزی که مدرک مربی گری درجه ۱ ملی را دارد دستیار اول گنجی فر در تیم عقاب است.همچنین فرشاد رشیدی کمک مربی و حسین قیاسی سرپرست تیم هستند.

انتهای پیام/