پروژه جدید کارگردان «شهر خدا» با حضور آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس کلید خورد
پروژه جدید کارگردان «شهر خدا» با حضور آنتونی هاپکینز و جاناتان پرایس کلید خورد

به گزارش تایسیز آذربایجان ، شبکه «نت‌فلیکس» سفارش ساخت یک فیلم در مورد داستان واقعی روابط بین پاپ بندیکت و پاپ فرانسیس را صادر کرده است. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده قرار است توسط «فرناندو میرلس»، کارگردان فیلم “شهر خدا”، کارگردانی شود. جاناتان پرایس و آنتونی هاپکینز دو بازیگر باتجربه و نامدار […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، شبکه «نت‌فلیکس» سفارش ساخت یک فیلم در مورد داستان واقعی روابط بین پاپ بندیکت و پاپ فرانسیس را صادر کرده است. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده قرار است توسط «فرناندو میرلس»، کارگردان فیلم “شهر خدا”، کارگردانی شود.

جاناتان پرایس و آنتونی هاپکینز دو بازیگر باتجربه و نامدار سینما به‌عنوان بازیگران اصلی این فیلم معرفی شده‌اند. ایفای نقش پاپ بندیکت برعهده هاپکینز و ایفای نقش پاپ فرانسیس برعهده پرایس خواهد بود. فیلمبرداری این عنوان قرار است از ماه نوامبر در کشور آرژانتین آغاز شود. فیلمبرداری این درام برعهده سزار شارلون خواهد بود که با میرلس در چندین پروژه همکاری داشته است. فیلم به بررسی روابط و دیدگاه‌های مخالف میان دو تن از قدرتمندترین رهبران کلیسای کاتولیک می‌پردازد. نوشتن فیلمنامه نیز برعهده آنتونی مک‌کارتن خواهد بود.

آنتونی هاپکینز و فرناندو میرلس پیش از این در سال ۲۰۱۱ در فیلمی با عنوان “۳۶۰” نیز همکاری داشته‌اند. از پروژه‌های اخیر جاناتان پرایس نیز میتوان به فیلم “مردی که کریسمس را اختراع کرد” اشاره کرد که ماه دسامبر امسال اکران می‌شود. همچنین آنتونی هاپکینز اخیراً در فیلم “ترانسفورمز: آخرین شوالیه” حضور داشته است.