پنجمین برد متوالی سروقامتان بسکتبال تبریز زیر سنگ باران گرگانی ها
پنجمین برد متوالی سروقامتان بسکتبال تبریز زیر سنگ باران گرگانی ها

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال در گرگان مهمان تیم شهرداری این شهر بود که به راحتی و با نتیجه ۷۳ بر ۶۵ حریف خود را شکست داد و موقتا به صدر جدول رفت. در این دیدار شاگردان مهران حاتمی کار را طوفانی آغاز کردند و […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال در گرگان مهمان تیم شهرداری این شهر بود که به راحتی و با نتیجه ۷۳ بر ۶۵ حریف خود را شکست داد و موقتا به صدر جدول رفت.

در این دیدار شاگردان مهران حاتمی کار را طوفانی آغاز کردند و کوارتر اول را با برتری ۲۶ بر ۱۲ به اتمام رساند ، در کوارتر دوم گرگانی سعی کردند اختلاف امتیازات را کم کنند که در این امر تا حدودی موفق بودند و نیمه اول با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به نفع شهرداری به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این دیدار ۲ تیم بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند و امتیازات دو تیم نزدیک هم بود اما در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار شاگردان حاتمی بسیار عالی باز کردند و توانستند اختلاف امتیازات را با میزبان خود افزایش داده و به پنجمین برد پیاپی خود دست پیدا کنند.

هروج پولکو بازیکن کروات تیم شهرداری تبریز با کسب ۲۱ امتیاز ، ۳ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی و درصد تاثیرگذاری ۱۵ بهترین بازیکن میدان و تیمش بود و روزبه ارغوان با ۱۵ ، آرن داوودی و اصغر کاردوست هر کدام با ۱۱ امتیاز نقش بسزایی در برتری شهرداری تبریز داشتند. در تیم شهرداری گرگان نیز مسعود سلیمانی با ۱۴ و ساسون آبرامیان با ۱۲ امتیاز بازی کردند اما نتوانستند تیمشان را از این شکست سنگین رهایی بخشند.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز که در بازی اول در تبریز برابر مهرام شکست خورده بود ، بعد از آن بازی موفق به کسب ۵ برد پیاپی شده است و با نمایشی خیره کننده بعد از اتمام بازی های این هفته صدرنشین لیگ برتر بسکتبال ایران شدند.

در دیگر دیدارهای این هفته ، نیروی زمینی تهران شگفتی ساز شد و تیم متمول دانشگاه آزاد را با نتیجه ۶۹ – ۷۳ شکست داد ، مهرام تهران در خوزستان تیم پدافند رعد را با نتیجه ۷۷ – ۶۲ از پیش رو برداشت و تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۹۵ بر ۴۱ تیم یس آل گرگان را نقره داغ کرد. لازم به ذکر است تیم پتروشیمی بندرامام در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود.

گفتنی ست بازی بعدی تیم شهرداری تبریز حساس ترین بازی این تیم در دور اول لیگ برتر میباشد که در روز دوشنبه از ساعت ۱۶ در سالن شهید توانا تبریز میزبان تنها رقیب خود پتروشیمی بندرامام خواهد بود و شاگردان حاتمی میتوانند با برتری در این دیدار به صدرنشینی خود ادامه دهند.