۳۸۰ طرح نیمه تمام آذربایجان شرقی در دولت مردمی افتتاح شد
۳۸۰ طرح نیمه تمام آذربایجان شرقی در دولت مردمی افتتاح شد

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۳۸۰ طرح نیمه تمام استان در دولت مردمی افتتاح شد، در حالی که حتی یک طرح جدید هم  غیر از مناطق محروم کلنگ زنی نشد.  به گزارش روز پنجشنبه تایسیز آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: در […]

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۳۸۰ طرح نیمه تمام استان در دولت مردمی افتتاح شد، در حالی که حتی یک طرح جدید هم  غیر از مناطق محروم کلنگ زنی نشد. 

به گزارش روز پنجشنبه تایسیز آذربایجان به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: در ۳۳ ماه فعالیت دولت مردمی بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در استان احیا شد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اعلام کرد: تبیین عملکرد موفق دولت سیزدهم در افزایش مشارکت مردم در این انتخابات موثر است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت شهید آیت الله رییسی، دولت اخلاق مداری بود اظهار امیدواری کرد: تخریب طرفداران نامزدهای انتخابات علیه همدیگر به صفر برسد، زیرا این کارها، دشمن خوشحال کن است.

محمدی گفت: همه افراد دارای تریبون و رسانه‌ها به ترویج اخلاق انتخاباتی و اخلاق مداری در مدت باقی مانده تا انتخابات کمک کنند.

وی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصد آذربایجان شرقی برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه به زمان کم، هیات های اجرایی در ۵۰ حوزه و ۲۲ شهرستان استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۵۰ هزار نفر در شعب اخذ رای استان حضور خواهند داشت، یادآوری کرد: انتخابات در استان همانند سایر کشور دستی خواهد بود .

وی افزود: دستگاه های احراز هویت برای انتخابات پیش رو آماده است و آموزش مجریان انتخابات نیز از سه روز قبل آغاز شده است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: رای گیری برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نقطه استان انجام خواهد شد.

انتحابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود.