۴۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی آذربایجان شرقی در آستانه افتتاح است
۴۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی آذربایجان شرقی در آستانه افتتاح است

۴۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی آذربایجان شرقی در آستانه افتتاح است تایسیز نیوز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: چندین پروژه ورزشی به ارزش ۴۴۵ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است و که در روزهای آتی و هفته دولت بهره برداری خواهند شد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره […]

۴۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی آذربایجان شرقی در آستانه افتتاح است

۴۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی آذربایجان شرقی در آستانه افتتاح است

تایسیز نیوز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: چندین پروژه ورزشی به ارزش ۴۴۵ میلیارد ریال در استان آماده افتتاح است و که در روزهای آتی و هفته دولت بهره برداری خواهند شد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حبیب ستوده نژاد اظهار کرد: با توجه به روند خوب جذب اعتبارات ویژه در حوزه عمرانی اماکن ورزشی استان در سال های اخیر، پیشرفت های چشمگیری در پروژه های عمرانی استان رقم خورده و بسیاری از پروژه های نیمه تمام ورزشی استان به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر بیشتر پروژه های عمرانی استان پس از سال ها بلاتکلیفی، در مرحله اتمام و بهره برداری قرار گرفته و تعدادی از این پروژه ها در روزهای آتی و برخی دیگر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
ستوده نژاد در مورد پروژه های قابل افتتاح این استان اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای بسطاملو در شهرستان خدا آفرین، چمن های مصنوعی مینی فوتبال روستای امند، شهر وایقان، چمن مصنوعی روستای نعمت الله و شهر تسوج شهرستان شبستر، سالن ورزشی چند منظوره روستای اندریان شهرستان ورزقان، چمن مصنوعی فوتبال استادیوم شهرستان هریس و چمن مصنوعی مینی فوتبال بخش مهربان شهرستان سراب از جمله مهم ترین پروژه هایی است که در آستانه بهره برداری هستند.

وی ادامه داد: همچنین استخرهای باسمنج، اهر و مراغه، سالن ورزشی حجاب و سالن سه هزار نفری شهرستان سراب از جمله اماکن ورزشی هستند که مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون آماده بهره برداری هستند.