🔅 مربی بوکس جوانان ایران:  💠 شرایط میزبانی اهر عالی است و راضی هستیم/ هیچ موقع قول قهرمانی ندادم
🔅 مربی بوکس جوانان ایران:  💠 شرایط میزبانی اهر عالی است و راضی هستیم/ هیچ موقع قول قهرمانی ندادم

🔅 مربی بوکس جوانان ایران: 💠 شرایط میزبانی اهر عالی است و راضی هستیم/ هیچ موقع قول قهرمانی ندادم امید رشید مربی تیم بوکس جوانان ایران در گفت‌وگویی در خصوص شرایط اردوی تیمش در شهرستان اهر اظهار کرد: خدا را شاکرم که شرایط بسیار خوبی در اردو اهر حاکم است و بوکسورهای جوان کشورمان به […]

🔅 مربی بوکس جوانان ایران:

💠 شرایط میزبانی اهر عالی است و راضی هستیم/ هیچ موقع قول قهرمانی ندادم

امید رشید مربی تیم بوکس جوانان ایران در گفت‌وگویی در خصوص شرایط اردوی تیمش در شهرستان اهر اظهار کرد: خدا را شاکرم که شرایط بسیار خوبی در اردو اهر حاکم است و بوکسورهای جوان کشورمان به آمادگی ۷۵ درصدی رسیدند.

وی ادامه داد: سعی براین شده است که از مربیان به نام و عنوان‌دار بوکس در کادرفنی تیم جوانان استفاده شود و اگر بتوانیم اردوهای مدنظرمان را تا آغاز مسابقات آسیایی برگزار کنیم، قطعا امیدی به کسب مدال‌های خوش رنگ از سوی بوکسورهای جوان کشورمان است.

مربی تیم بوکس جوانان ایران گفت: بعد از اتمام اردو اهر، قرار است ۳ اردو دیگر هم داشته باشیم و اگر فدراسیون بتواند شرایط زمانی و مکانی مدنظر کادرفنی تیم را آماده کند، بدون شک اردوهای مناسب و قابل قبولی را پشت سر می‌گذاریم.

رشید در رابطه در پاسخ به این سوال که آیا باید انتظار قهرمانی و مدال‌های خوش رنگ را از سوی تیمش شاهد باشیم یا نه، مطرح کرد: من هیچ موقع قول قهرمانی یا کسب تمامی مدال‌ها در تمامی وزن‌ها را نداده‌ام. اما هرموقع قول ندادم، تیم توانسته است بهترین نتایج را کسب کند. به هرحال امید داریم که بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

وی افزود: تمامی رقبای ایران در آسیا یا جهان، بهترین امکانات را دارند و منطقی نیست که شرایط بوکسورهای ایران را با این کشورها مقایسه کنیم. تمامی تیم‌ها هر ۲ ماه یک‌بار، دیدار تدارکاتی دارند اما ما حدود ۷ ماه است که هیچ دیدار تدارکاتی نداشتیم.

مربی بوکس جوانان ایران در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: البته مدیران فدراسیون شرایطی را فراهم کردند که از امکانات فعلی بتوانیم بهترین استفاده را داشته باشیم که امیدوارم شرایط تیم‌ها روز به روز بهتر شود. در نهایت باید از مسئولان برگزارکننده اردو در شهر اهر هم تشکر کنم که تمامی تلاششان برای اردو مناسب فراهم کردند.