سفرهای پیاپی کارمان را سخت کرد پهلوان: بدشانسی دور شود همه امتیازات را می‌گیریم
سفرهای پیاپی کارمان را سخت کرد پهلوان: بدشانسی دور شود همه امتیازات را می‌گیریم

سفرهای پیاپی کارمان را سخت کرد پهلوان: بدشانسی دور شود همه امتیازات را می‌گیریم هافبک تراکتوری ها می گوید بازی‌های آسیایی در روند بازی برابر پارس جنوبی بی‌تاثیر نبوده چون ما دو سفر سخت و پرواز خارج از کشور داشتیم که آن هم روی روند ما هم در آسیا و هم در این بازی اثرگذار […]

سفرهای پیاپی کارمان را سخت کرد

پهلوان: بدشانسی دور شود همه امتیازات را می‌گیریم

هافبک تراکتوری ها می گوید بازی‌های آسیایی در روند بازی برابر پارس جنوبی بی‌تاثیر نبوده چون ما دو سفر سخت و پرواز خارج از کشور داشتیم که آن هم روی روند ما هم در آسیا و هم در این بازی اثرگذار شد.

 احسان پهلوان که پس از پیوستن به جمع تراکتوری ها موفق شده بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد در رابطه با دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی سنگینی بود. ما مقابل پارس‌جنوبی در جم که با داشتن تیمی خوب در نیم فصل اول نتایج در خور کسب کرده بودند دیدار دشواری داشتیم. نیمه اول این بازی را خوب آغاز نکردیم و آنطور که باید و شاید نبودیم چون خستگی راه خیلی روی بازی ما تاثیرگذار شد ضمن آنکه خب شناخت آنچنانی از زمین نداشتیم ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی را در دست گرفتیم و توانستیم بازی را مساوی کنیم.

او ادامه داد: طبیعتا بازی‌های آسیایی در روند این بازی بی‌تاثیر نبوده چون ما دو سفر سخت و پرواز خارج از کشور داشتیم که آن هم روی روند ما هم در آسیا و هم در این بازی اثرگذار شد. در کل ما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم که متاسفانه بازی با تساوی پایان یافت.

گلزن تراکتوری ها درباره این تیم در آسیا گفت: به نظرم همه دو بازی آسیایی‌مان را دیدند و همه شاهد بودند که کل بازی دست ما بود و در هر بازی بالای ۱۰ موقعیت داشتیم و فکر می‌کنم بدشانسی گریبانگیر ما شد و نتوانستیم توپ‌هایمان را گل کنیم. ان‎شاءالله در آینده این نتایج را هم در آسیا و هم در لیگ جبران خواهیم کرد و نوید این را می‌دهیم که بهترین بازی را در مقابل حریفانمان داشته باشیم. 

پهلوان درباره بازی برابر پیکان در ورزشگاه نامعلوم گفت: آن چیزی که ما شنیدیم تغییر مکان بازی ما مربوط به بازی با پیکان نیست و قرار است در هفته‌های آینده این حکم اجرایی شود.

هافبک تراکتوری ها در رابطه با حریف بعدی تیمش گفت: درباره پیکان باید بگویم که آنها شرایط خوبی دارند و دو هفته‌ای است که نتیجه می‌گیرند. باید سعی کنیم با تمرکز و دقت بیشتری مقابل آنها حاضر شویم چون آنها باتوجه به پیروزی‌های متوالی‌شان انگیزه‌شان چندبرابر شده و می‌خواهند همین روند را ادامه دهند و امیدشان به کسب سهمیه است. آنها نباید فراموش کنند که ما تراکتور هستیم و حمایت پرشورها را بالای سر خود داریم  و مطمئنا اجازه نمی‌دهیم آنها به این راحتی‌ها از سد ما گذر کنند.

او درباره گل ها و پاس گل های خود پس از پیوستن به تیم جدید گفت: طبیعتا هافبک کارش این است که بیشتر بازیسازی کند و پاس گل دهد. من تمام تلاشم را می‌کنم تا بیشتر خلق موقعیت و موقعیت برای بازیکنان خودمان ایجاد کنم، در این بین حالا اگر شود هم گل خواهم زد. هر بازیکنی اول دوست دارد برای تیمش مثمرثمر باشد و بعد به گلزنی و موفقیت خود فکر می‌کند. 

پهلوان در پایان گفت: مطمئنا بعد از هفته بیست‌وپنجم کار ما برای بازی‌های آسیایی راحت‌تر خواهد بود و با خیالی آسوده رقابت‌هایی لیگ قهرمانان آسیا را دنبال خواهیم کرد. امیدوارم دو بازی آینده‌مان را با موفقیت در آسیا پشت سر بگذاریم و شرمنده هوادارانمان نشویم. خدا را شکر از لحاظ بازی و اینکه کیفیت بازی و مالکیت توپ و شرایط فیزیکی بچه‌ها خیلی خوب هستند و همانطور که گفتم اگر بدشانسی از ما دور شود می‌توانیم اکثر امتیازات را از آن خود کنیم. ما فقط باید در هر بازی تمرکزمان را بیشتر از قبل کنیم تا حاصل آن را در جدول شاهد باشیم.