تحقیر تراکتور در نقش جهان / تعصب حلقه ی گم شده در بازیکنان تراکتور
تحقیر تراکتور در نقش جهان / تعصب حلقه ی گم شده در بازیکنان تراکتور

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز؛تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که هردو تیم برای برد بازی می کردند. شاگردان امیر قلعه نویی در این مسابقه برای جلوگیری از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس و ماندن در کورس رقابت با این تیم برای ۳ امتیاز نقشه کشیده بودند و تراکتورسازی نیز […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز؛تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که هردو تیم برای برد بازی می کردند. شاگردان امیر قلعه نویی در این مسابقه برای جلوگیری از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس و ماندن در کورس رقابت با این تیم برای ۳ امتیاز نقشه کشیده بودند و تراکتورسازی نیز قصد داشت با بردی که امروز به دست می آورد، از نیمه دوم جدول فرار کند.با این حال ذوب آهن با انجام یک بازی منطقی و خوب توانست ۳ امتیاز را مال کند و یک برد ارزشمند دیگر به دست آورد.

گلی که ذوب آهن در دقایق ابتدایی به ثمر رساند تا حدی روند بازی را به سود این تیم تغییر داد. شوک این گل به تراکتورسازی باعث شد تا این تیم نتواند آنطور که باید در نیمه نخست کاری از پیش ببرد. با این حال روی حرکات تکنیکی بازیکنان باتجربه تراکتور این تیم به موقعیت هایی رسید اما هیچ کدام از این فرصت ها جدی نبود و خطری برای ذوب آهن ایجاد نکرد. در نیمه دوم دو تیم با استراتژی دیگری وارد زمین شدند. تعویض تاکتیکی امیر قلعه نویی که با حضور تبریزی در زمین صورت گرفت شرایط را برای این تیم تغییر داد. ذوب آهنی ها برای رسیدن به گل های بیشتر با احتیاط تلاش کردند و در عین حال تراکتورسازان با وجود علاقه به گلزنی اما نتوانستند آنطور که باید روی دروازه حریف فشار بیاورند. در نهایت ذوب آهن به دو گل دیگر رسید و یک پیروزی ارزشمند برای شاگردان امیر قلعه نویی حاصل شد.

انتهای پیام/