مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز منصوب شد؛ صدیق زاده مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز
مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز منصوب شد؛ صدیق زاده مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز

به گزارش سرویس تایسیز آذربایجان ، مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز منصوب شد. طی حکمی از سوی مهدی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه مهدیه تبریز،یاسرصدیق زاده مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز شد. یاسر صدیق زاده از فعالان رسانه ای استان بشمار می رود وی  کارشناس مدیریت ورزشی است . وی دارای کمر سیاه و […]

به گزارش سرویس تایسیز آذربایجان ، مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز منصوب شد.
طی حکمی از سوی مهدی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه مهدیه تبریز،یاسرصدیق زاده مدیر اجرایی باشگاه مهدیه تبریز شد.

یاسر صدیق زاده از فعالان رسانه ای استان بشمار می رود وی  کارشناس مدیریت ورزشی است .
وی دارای کمر سیاه و دان ۳ در رشته کاراته ، همچنین سابقه بازی در رده های مختلف رشته فوتبال در شهر تبریز را در کارنامه خود دارد .

در متن حکم صدیق زاده آماده است:

«امید است که با بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود و با ارائه راهکارهای نوین و مؤثر در جهت نیل به اهداف بلند مدت باشگاه فرهنگی ، ورزشی مهدیه تبریز که به عنوان باشگاه خصوصی هم اکنون در هفت رده سنی مختلف در مسابقات استانی و کشوری حضور فعال دارد را فراهم آورید .

موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم در انجام وظایف محوله جهت تداوم اهداف باشگاه را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

لازم به ذکر است باشگاه مهدیه تبریز به مدیریت مهدی فتح الله زاده یکی از باشگاه های خصوصی استان به شمار می رود. مهدیه تبریز در هفت رده سنی به تیم داری مشغول است و امسال توانسته رتبه های سوم نوجوانان و نائب قهرمانی زیر ۱۵ ساله های لیگ استان را دریافت کند. همچنین تیم نونهالان این باشگاه در سطح لیگ برتر شرکت کرده اند. تیم جوانان این باشگاه نیز یکی از مدعیان اصلی سوپر جام باشگاهی استان بشمار می رود.

انتهای پیام/: