سید به دیار مادری باز می گردد / رحمتی در راه تراکتور
سید به دیار مادری باز می گردد / رحمتی در راه تراکتور

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی که با جوردی مارتینز آلمیدا دروازبان برزیلی تیم واسکودوگاما برزیل را صورت قرضی به خدمت گرفت ، تاکنون بعد از چند هفته نتواسته است از این بازیکن استفاده کند و باشگاه برزیلی در صادر کردن آی تی سی این دروازبان کوتاهی میکند. آنطور که از باشگاه تراکتورسازی […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی که با جوردی مارتینز آلمیدا دروازبان برزیلی تیم واسکودوگاما برزیل را صورت قرضی به خدمت گرفت ، تاکنون بعد از چند هفته نتواسته است از این بازیکن استفاده کند و باشگاه برزیلی در صادر کردن آی تی سی این دروازبان کوتاهی میکند.

آنطور که از باشگاه تراکتورسازی خبر میرسد ، این تیم در نظر دارد با سید مهدی رحمتی برای ادامه فصل قرارداد ببنند تا دروازه خود را در ادامه لیگ بیمه کند.

سید مهدی رحمتی دروازبان تیم استقلال و سابق تیم ملی ایران در یک خانواده آذربایجانی به دنیا آمده است و اصالتی مرندی دارد. وی ۷۷ بار پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده است و سابقه بازی در تیم های سپاهان ، پیکان ، فجرسپاسی و مس کرمان را در کارنامه دارد.

رحمتی بارها در تبریز در مقابل تراکتور به میدان رفته است و هر بار از طرف خیل عظیمی از هواداران تراکتور با لقت تورک اوغلو مورد تشویق قرار میگرفت و گاها نیز مورد واکنش منفی برخی تراکتوری ها قرار میگرفت.

لازم به ذکر است بحث حضور این دروازبان در تبریز در سال های گذشته همیشه مطرح بوده است.