لزوم ورود فیفا به شعار های نژاد پرستانه ی هواداران پرسپولیس / الا تهرانیا انصاف میکن!؟
لزوم ورود فیفا به شعار های نژاد پرستانه ی هواداران پرسپولیس / الا تهرانیا انصاف میکن!؟

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان،تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی مقابل خیل عظیمی از هوادارانش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. هواداران تراکتورسازی که همیشه حامی اصلی این تیم بوده و هستند، در این بازی حساس نیز کیلومترها راه را طی کرده […]

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز آذربایجان،تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر ایران در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی مقابل خیل عظیمی از هوادارانش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

هواداران تراکتورسازی که همیشه حامی اصلی این تیم بوده و هستند، در این بازی حساس نیز کیلومترها راه را طی کرده و از جای جای ایران عزیز، خود را به تهران رسانده تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.تراکتورسازی برای مردم آذربایجان چیزی فراتر از یک تیم است . وقتی امام جمعه محبوب استان از خود را تراکتوری می داند، باید دانست که تراکتورسازی خط قرمز آذربایجانی هاست.
تراکتورسازی را از لحاظ فنی خوب بازی نکرد که در یادداشت بعدی عملکرد ضعیف گلمحمدی را بررسی خواهیم کرد.اما مسئله ی مهم شعارهای ناجوانمردانه ی هواداران به ظاهر با فرهنگ  پرسپولیس علیه آذربایجان و ترک ها بود که خشم هواداران تراکتورسازی را به ارمغان آورد. این هواداران که بی شک دهه ی ۶۰ را به یاد ندارند هر چه لایق خود و خانواده ی خود بود را نثار آذربایجانی کردند که در هشت سال جنگ تحمیلی خط شکن جبهه ی جنگ بود.دیروز من به جای هواداران تراکتورسازی از روح پرفتوح شهدا علی الخصوص آقا مهدی باکری خجالت کشیدم.

وقتی ورزش که باید سرشار از روح پهلوانی باشد، بوی نژادپرستی و لجن می دهد چرا برگزار می شود؟
چرا وزارت ورزش ورود نمی کند؟ چرا فدراسیون ورود نمی کند؟آیا الان وقت آن نیست کمیته اخلاق فدراسیون ورود کند؟
متاسفانه این سوالات مثل همیشه بی پاسخ می ماند و فقط دردانه های پایتخت روز به روز خود را مالک این فوتبال می دانند.

مدیریت باشگاه تراکتورسازی باید یک بار هم که شده بتواند از خون هم لباسانش و اعتبار تراکتورسازی دفاع کرده و با تنظیم شکواییه ای علیه شعار های نژاد پرستانه هواداران پرسپولیس، در فیفا کار را تمام کند یا با رفتنش صندلی را به کسی دهد که بتواند از حق آذربایجان دفاع کند.

باید به اشعار شاعر نامی ایران زمین شهریار بسنده کنیم که فرمود:
الا تهرانیا انصاف میکن!؟

انتهای پیام/