هفته هشتم لیگ برتر / مارش شادی پرشورها با شکوفایی جوانان
هفته هشتم لیگ برتر / مارش شادی پرشورها با شکوفایی جوانان

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم همشهری خود گسترش فولاد رفت و با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف سخت کوش خود گذشت. در این دیدار که از ساعت ۱۴ به میزبانی گسترش در استادیوم بنیان دیزل آغاز شد و یحیی […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم همشهری خود گسترش فولاد رفت و با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف سخت کوش خود گذشت.

در این دیدار که از ساعت ۱۴ به میزبانی گسترش در استادیوم بنیان دیزل آغاز شد و یحیی گل محمدی که با ترکیبی از جوانان با انگیزه تیمش را برای این دربی حساس آماده کرده بود ، توانست ۳ امتیاز شیرین این بازی را با گل های امیرنصر آزادانی و فاخر تهامی به دست آورد و با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد.

هفته هشتم لیگ برتر – ساعت ۱۴

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز – تماشاگر: حدود ۳۰۰۰ نفر

داور: اشکان خورشیدی              کمک‌ها: هادی طوسی و عسگر محمدی

اخطار:  فاخر تهامی (۷) و مهدی شریفی (۲۴) و محمد ایرانپوریان(۸۵) و فرزاد حاتمی(۸۵) از تراکتورسازی و احمدرضا زنده روح(۱۴) و ادسون هنریکه (۵۷) و محمد خرم الحسینی(۷۲) و مهرداد قنبری(۸۵) از گسترش فولاد

گسترش فولاد:
کوروش ملکی، مسیح زاهدی، دراگان، ادسون هنریکه، یوسف سیدی، آندرانیک تیموریان(۷۰- میلاد فخرالدینی)، احمدرضا زنده روح(۵۹- مهرداد قنبری)، سامان نریمان جهان، سید محمد خرم الحسینی، امید جهانبخش(۷۰- علیرضا ارجمندیان) و رضا خالقی فر
سرمربی: لوکا بوناچیچ

تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، محمد مسلمی پور، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده، عارف آغاسی، علی اسدزاده، مهدی کیانی، امیر نصرآزادانی، سید فاخر تهامی(۹۰+۵- علی اسماعیلی)، مهدی شریفی(۵۷- محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی(۸۵- رضا عبدی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

حواشی این دیدار : 

هواداران تراکتور بر خلاف انتظار حضور حداکثری نداشتند و حدود ۳ هزار نفر در ورزشگاه ۷ هزار نفری بنیان دیزل حضور پیدا کردند.

مهدی شریفی در مصاف با مدافع حریف با شکستگی بینی مواجه شد و خیلی سریع توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

پرشورها به شدت تیم مورد علاقه شان را تشویق میکردند و در حالی که تراکتور ۲ بر صفر از حریف پیش بود ، گسترش فولاد را با شعارهای خود به لیگ دسته یک بدرقه کردند.

در دقایق پایانی این دیدار و بعد از گل گسترش فولاد ، فرزاد حاتمی در حین تعویض خود سعی در اتلاف وقت را داشت که با واکنش شدید بازیکنان گسترش مواجه شد و این امر منجر به درگیری نسبتا شدید بین بازیکنان دو تیم شد.

ستاره میدان : مهدی کیانی 

در کنار اینکه بازیکنان جوان تراکتور در این دیدار بسیار عالی بازی کردند ، اما مهدی کیانی کاپیتان متعصب و جنگنده تراکتور در این دیدار فوق العاده کار کرد و در تمامی جنگ های تن به تن با بازیکنان حریف پیروز بود ، این بازیکن در صحنه های مختلف توسط بازیکنان گسترش با تکل های محکم و خطرناک متوقف میشد اما در هیچ یک از صحنه ها واکنش تندی نداشت ، چرا که او میدانست که تراکتور به شدت به حضور او در میدان نیاز دارد.