ساعلام در گفتگوی اختصاصی با تایسیز آذربایجان : امیدوارم روزهای خوبی را در تراکتور رقم بزنیم و هواداران را شاد کنیم
ساعلام در گفتگوی اختصاصی با تایسیز آذربایجان : امیدوارم روزهای خوبی را در تراکتور رقم بزنیم و هواداران را شاد کنیم

 اختصاصی تایسیز آذربایجان – سرمربی جدید تراکتور : به تبریز خواهم آمد و با هواداران تراکتور روزهای خیلی خوبی خواهیم داشت. ارطوغرل ساعلام سرمربی سابق تیم های بشیکتاش و بورسا اسپور ترکیه که سابقه قهرمانی را با این تیم در لیگ ترکیه در کارنامه دارد در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایحان درباره نهایی شدن مذاکراتش […]

 اختصاصی تایسیز آذربایجان – سرمربی جدید تراکتور : به تبریز خواهم آمد و با هواداران تراکتور روزهای خیلی خوبی خواهیم داشت.

ارطوغرل ساعلام سرمربی سابق تیم های بشیکتاش و بورسا اسپور ترکیه که سابقه قهرمانی را با این تیم در لیگ ترکیه در کارنامه دارد در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایحان درباره نهایی شدن مذاکراتش با باشگاه گفت : صحبت های نهایی را با نمایندگان باشگاه انجام دادیم ، امشب به تبریز خواهم آمد تا جلسه نهایی را برگزار کرده و انشالله قرارداد را امضا کرده و کارمان را شروع کنیم.

وی درباره مدت قراردادش اظهار داشت : مدت قرارداد برایم مهم نیست ، من هدفم موفقیت در این نیم فصل است و قطعا اگر شرایط همکاری محیا باشد دوست دارم که برای فصل آینده نیز مربی تراکتور باشم. فعلا تا پایان فصل توافق کرده ایم.

ساعلام درباره شهر تبریز و هواداران تراکتور نیز گفت : جمعیتی خیلی خوبی آنجا زندگی میکنند ، انسان های خوبی هستند و میدانم که تبریز شهر زیبایی است. امیدوارم که همراه با مردم آنجا و هواداران تراکتور ابتدا تیممان را سرپا کنیم و موفق باشیم.

وی افزود : هدف اصلی ما موفقیت تیم و شاد کردم مردم و هواداران است.

ساعلام درباره بازی امروز تراکتور نیز خاطرنشان کرد : خبر دارم که امروز تراکتور در لیگ بازی دارد ، انشالله با یک بازی زیبا پیروز این دیدار باشند و انتظار پیروزی از این تیم دارم.