هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال / دست نیافتی مثل لاله های نارنجی
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال / دست نیافتی مثل لاله های نارنجی

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با برد پر گل مقابل مقاومت قرچک انتقام بازی رفت را از این تیم گرفت. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران در تبریز در برابر تیم مقاومت قرچک با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. در این […]

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با برد پر گل مقابل مقاومت قرچک انتقام بازی رفت را از این تیم گرفت.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران در تبریز در برابر تیم مقاومت قرچک با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۶٫۱۵ در سالن پورشریفی تبریز آغاز شد شاگردان حمید بی غم حریف سخت کوش خود را در یک بازی پربرخورد و تماشایی با نتیجه ۷ بر یک نقره داغ کردند و به صدرنشینی قاطع خود در جدول رده بندی ادامه دادند.

برای تیم مس در این دیدار فرهاد فخیم ۳ گل ، داود تاج بخش ، حمید احمدی ، دیگو رودریگز و مرتضی عزتی گلزنی کردند و محمد نجف زنگی نیز تک گل مقاومت را به ثمر رساند.

حواشی این دیدار : 

به دلیل عدم حضور به موقع تیم پزشکی این دیدار ، ناظر بازی اجازه آغاز بازی را نداد و تیم پزشکی با ۱۵ دقیقه تاخیر در سالن بازی حاضر شدند و بازی بعد از تاخیر ۱۵ دقیقه ای آغاز شد.

حواشی بازی دو تیم در دور رفت همچنان در این بازی نیز ادامه داشت تا بازیکنان دو تیم مدام در جریان بازی و بخصوص در اوایل نیمه اول به شدت باهم درگیر شوند ، این درگیری ها به سکو ها نیز کشیده شد و برخی بازیکنان تیم قرچک با بعضی هواداران درگیری لفظی پیدا کردند.

دو تیم مدام در جریان بازی به تصمیمات داوری معترض بودند.

حدود ۲۵۰۰ نفر هوادار از این بازی دیدن کردند.

تیم مس سونگون ورزقان با این برد ۴۴ امتیازی شد و با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم گیتی پسند نزدیک ترین تعقیب کننده خود با اقتدار در صدرجدول جا خوش کرد.