درخشش کیک بوکس کارهای ایرانی در مسابقات حرفه ای ترکیه / پانزدهمین برد حرفه ای صمید کریم پور با ناک اوت
درخشش کیک بوکس کارهای ایرانی در مسابقات حرفه ای ترکیه / پانزدهمین برد حرفه ای صمید کریم پور با ناک اوت

کیک بوکس کار های ایرانی در مسابقات حرفه ای ترکیه با کسب نتایج خوب به ایران بازگشتند. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم منتخب کیک بوکس اعزامی به مسابقات حرفه ای ترکیه با کسب برد های شیرین در این مسابقات نام ایران را در میان کشور های مختلف از جمله روسیه ، آلمان ، گرجستان […]

کیک بوکس کار های ایرانی در مسابقات حرفه ای ترکیه با کسب نتایج خوب به ایران بازگشتند.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم منتخب کیک بوکس اعزامی به مسابقات حرفه ای ترکیه با کسب برد های شیرین در این مسابقات نام ایران را در میان کشور های مختلف از جمله روسیه ، آلمان ، گرجستان ، صربستان ، ترکیه ، مراکش و لوکزامبورگ سرافراز کردند.

در این مسابقات که از ساعت ۲۳٫۳۰ روز جمعه از کانال Beyaz Tv ترکیه پخش زنده میشد ، صمید کریم پور پر افتخارترین مبارز تیم ایران در برابر سچکین کورباش حریف قدر خود قرار گرفت که با قدرت و اقتدار مثال زدنی در راند اول حریف خود را با ضربه سنگین پا ناک اوت کرد و بعد از اینکه کاپ قهرمانی خود را دریافت کرد در تریبون زنده از ایرج شهین باهر شهردار تبریز ، شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز ، علیرضا رحیمی ، مهدی درویش و همه مردم ایران ، شهر تبریز و شهر وان تشکر ویژه کرد که با تشویق حاضرین در سالن مواجه شد و با شعر (( اوجادیر باشین تبریز نچه دییر یاشین تبریز سرمه دییر گوزلریمه توپراغین داشین تبریز )) صحبت های خود را به اتمام رساند.

در دیگر بازی حساس این مسابقات هادی عبدالعظیم مبارز تبریزی تیم ایران در برابر حریف ترکیه ای خود قرار گرفت و با یک بازی محکم و حساب شده حریف خود را در راند اول ناک داون کرد و دومین برد را برای ایران به دست آورد ،  لازم به ذکر است هادی عبدالعظیم در این مسابقاه با آهنگ دوباره ایران از حجت اشرف زاده وارد رینگ شد.

اما در یکی از حساس ترین و حاشیه ای ترین بازی های دیشب علی فرج زاد عضو تیم ملی بوکس ایران در مصافی نابرابر بالاجبار با حریف ترکیه ای خود که ۱۲ کیلو از وی سنگین تر بود بازی کرد و با اینکه بازی برابر نبود و حریف خیلی سنگین تر از فرج زاد بود اما بوکسور ایرانی با قدرت ظاهر شد و در برابر ضربات سنگین حریف به خوبی مقاومت کرد و با وجود بازی زیبا بازی را واگزار کرد ، علی فرج زاد بعد از باخت در این دیدار در تریبون زنده خطاب به مردم ترکیه و بینندگان گفت : من از همشهریان خود در مشکین شهر معذرت میخواهم ، باید بگویم این مسابقه برابر نبود و حریف من ۱۲ کیلو از من سنگین تر بود ، هیچ جای دنیا این ظلم اتفاق نمی افتد اما اینجا در ترکیه این ناداوری محض اتفاق افتاد.

در دیگر بازی حساس دیشب شهرام حقی بوکسور شمالی تیم ایران در بازی کمربند به مصاف حریف ترک خود رفت و بعد از ۵ راند بازی حساس و نفس گیر با امتیازات نزدیک بازی را به حریف خود واگزار کرد.

علی عیسایی مبارز جوان و ماسالی تیم ایران دیگر شگفتی این مسابقات بود که حریف ترک خود را بعد از ۳ راند مسابقه نفس گیر شکست داد و یک برد شیرین و مهم دیگر را برای ایران به دست آورد.

در دیگر دیدار های جمعه شب وان ترکیه نیز ، مجید تالئی ، مرتضی سرداریان عضو تیم ملی موی تای و پیمان آلفته در برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

بدین ترتیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات با برتری در ۶ بازی از ۸ بازی در این مسابقات نتایج خیلی خوبی کسب کردند .

شایان ذکر است هدایت تیم اعزامی به این مسابقات بر عهده محسن صفری قهرمان جهان و آسیا بود که به خوبی ورزشکاران تیم ایران را از کنار رینگ رهبری میکرد.