برخی مربیان استان عوام فریبی میکنند
برخی مربیان استان عوام فریبی میکنند

صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ که اهل تبریز است و سابقه قهرمانی های متعددی را در مسابقات بین المللی در کارنامه دارد در گفتگویی با تایسیز آذربایجان درباره وضعیت این رشته در استان گفت :  وضعیت کیک بوکسینگ استان کمی بهبود پیدا کرده است و با حضور آقای رحیمی تغییرات زیادی در این […]

صمید کریم پور قهرمان رشته کیک بوکسینگ که اهل تبریز است و سابقه قهرمانی های متعددی را در مسابقات بین المللی در کارنامه دارد در گفتگویی با تایسیز آذربایجان درباره وضعیت این رشته در استان گفت :  وضعیت کیک بوکسینگ استان کمی بهبود پیدا کرده است و با حضور آقای رحیمی تغییرات زیادی در این ورزش به وجود آمده ، به خصوص رشته کیک بوکسینگ پیشرفت زیادی کرده است. در دوره های قبلی این رشته راکد بود حتی سالن مرکزی واقع در باغشمال بسته بود ولی با آمدن آقای رحیمی به امکانات و مشکلات این سالن رسیدگی شد.

وی در خصوص مشکلات اعزام رزمی کاران به مسابقات برون مرزی نیز اظهار داشت : در اعزام های قبلی برای مسابقات  باید با جنگ هزینه ها را می گرفتیم ولی خوشبختانه این مشکلات امروزه حل شده است.

وی افزود : یک سری دوره های داوری ، مربیگری برگزار شده است که برای استان بسیار مفید است ولی بعضی مربی ها کارهایی را انجام می دهند که بازیکنان از رفتن به تیم ملی سرد شوند چون بعضی از کشور های خارجی هزینه می کنند و بازیکنان را به تیم ملی می فرستند و با مقام بر می گردند و این رغبت را برای من بازیکن کم می کند. در واقع برخی مربیان در استان عوام فریبی میکنند.

او ادامه داد : استان ما همیشه در زمینه ورزش های رزمی پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد. از تیم جوانان افرادی را به تیم ملی دادیم که در مسابقات جهانی مقام آوردند.

کریم پور درباره حمایت های هیات بوکس و هیات ورزش های رزمی نیز تصریح کرد : انصافا مدتی است که به خوبی از ما حمایت میکنند ، مسئولان هیات به ما میگویند کار خودتان رو بکنید و فکر هزینه ها نباشید اما ایراد از ما مربیان است که بیشتر به فکر منفعت خودمان هستیم.

قهرمان مسابقات جهانی او اسپرت و حرفه ای ترکیه در خصوص نوع برگزاری مسابقات حرفه ای بین المللی نیز خاطرنشان کرد : بحث مسابقات حرفه ای جدا از فدراسیون است ، اصلا مسابقات حرفه ای برای فدراسیون ها تعریف نشده اند ، این مسابقات حرفه ای هستند و دعوت نامه ها به صورت شخصی برای شخص من ارسال میشوند و ربطی به فدراسیون و هیات ندارد و همیشه آقای علیرضا رحیمی از ما در این مسابقات حمایت میکنند.

وی درباره سطح فنی مسابقات ترکیه گفت : سطح فنی مسابقات بالا بود و زیر نظر فدراسیون  کیک بوکسینگ ترکیه برگزار شد و اصلا بازیکن آماتوری در این مسابقات شرکت نمیکنند و قطعا ورزشکارانی که رزومه ی خوبی دارند به این مسابقات دعوت میشوند. در این مسابقات از کشورهای ترکیه ، هلند ، ایران ، صربستان ، مراکش و چند کشور اروپایی دیگر ورزشکار آمده بود و ما نیز توانستیم به خوبی نام ایران و استانمان را سرافراز کنیم.

صمید کریم پور که به تازگی از فستیوال ورزش های رزمی او اسپرت با کسب قهرمانی به ایران بازگشته است درباره این تورنمنت نیز گفت : مسابقات از سطح بسیار بالایی برگزار شد و من در قالب تیم ملی ایران در وزن خودم قهرمان شدم و به عنوان بهترین و فنی ترین ورزشکار مسابقات انتخاب شدم.

نزدیک به ۱۵ سال است که کسی در تیم ملی شرکت نمیکند .و این به خاطر حمایت نیست چون امروزه هرگونه حمایت از سوی دکتر رحیمی داریم .

کریم پور در انتها گفت : از آقایان دبیری و رحیمی و استاد خودم آقای پورموسی به خاطر حمایت هایشان تشکر میکنم و همچنین شهردار محترم تبریز که نگرش مثبتی به ورزش رزمی دارد نیز سپاسگذارم.