عصیان شاگردان حاتمی در تهران / تبریز ، در یک قدمی اولین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال
عصیان شاگردان حاتمی در تهران / تبریز ، در یک قدمی اولین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی چهارم فینال لیگ برتر به یک برد قاطع دست یافت. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال که در تهران برگزار شد در یک بازی برتر و حساب شده با نتیجه ۹۵ بر ۸۶ در برابر تیم مهرام تهران به […]

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی چهارم فینال لیگ برتر به یک برد قاطع دست یافت.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال که در تهران برگزار شد در یک بازی برتر و حساب شده با نتیجه ۹۵ بر ۸۶ در برابر تیم مهرام تهران به برتری رسید تا بازی پنجم در تبریز مشخص کننده تکلیف قهرمانی لیگ باشد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ به میزبانی مهرام در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد ، شاگردان مهران حاتمی از همان ابتدای بازی بسیار عالی ظاهر شدند و کوارتر اول با نتیجه ۲۳ بر ۱۱ به نفع خود به پایان رساندند.کوارتر دوم این دیدار همچنان به برتری شهرداری ادامه یافت و نیمه اول این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ به نفع شهرداری به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم همچنان تبریزی ها تیم برتر میدان بودند و این برتری را تا دقایق پایانی کوارتر چهارم نیز حفظ کردند تا فاتح این دیدار حساس باشند و نتیجه بازی های دوتیم در پایان بازی چهارم ۲ – ۲ شود.

در تیم شهرداری تبریز جردن دومنیک با ۲۴ ، هروج پولکو با ۲۱ و اصغر کاردوست با ۲۰ امتیاز نقش بسزایی در برتری تیمشان داشتند و در تیم مهرام نیز حامد حسین زاده با ۳۹ و جاکوب پولن با ۲۴ امتیاز نتوانستند تیمشان را از این شکست خانگی نجات دهند.

حدود ۲۰۰۰ نفر هوادار از این بازی دیدن کردند که حدود ۳۰۰ نفر آنها هواداران تیم شهرداری تبریز بودند و علیرغم کم بودن تعدادشان حمایت بی نظیری از تیم شهرداری داشتند و صدای تشویق های آنها به مراتب بیشتر از هواداران مهرام به گوش میرسید.

بعد از این دیدار علیرضا رحیمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با حضور در رختکن تیم ضمن تبریک این برد شیرین  به بازیکنان وعده پاداش داد.

بازی پنجم و تعیین کننده این دو تیم روز سه شنبه ساعت ۱۶ در سالن شهید توانای تبریز واقع در نصف راه ، خیابان ورزش برگزار خواهد شد.