تبریز بر فراز بسکتبال ایران / مارش قهرمانی شاگردان حاتمی
تبریز بر فراز بسکتبال ایران / مارش قهرمانی شاگردان حاتمی

تیم بسکتبال شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی پنجم فینال لیگ برتر در تبریز میزبان تیم مهرام تهران بود که با نتیجه ۸۵ بر ۷۳ پیروز شد و قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد. در این دیدار که از ساعت ۱۶٫۳۰ در […]

تیم بسکتبال شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی پنجم فینال لیگ برتر در تبریز میزبان تیم مهرام تهران بود که با نتیجه ۸۵ بر ۷۳ پیروز شد و قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶٫۳۰ در حضور حداکثری هواداران تبریزی در سالن شهید توانا برگزار شد شاگردان حاتمی از همان ابتدا ، ابتکار کار را در دست گرفتند و با یک بازی برتر نسبت به تیم حریف تواستند اختلاف امتیازات را تا پایان بازی حفظ کرده و قهرمان شوند.

جردن دومنیک در تیم شهرداری تبریز با ۲۶ امتیاز ، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود و هروج پولکو با ۱۵ ، آرن داوودی و روزبه ارغوان با ۱۴ و اضغر کاردوست با ۱۳ امتیاز نقش بسزایی در برتری تیمشان داشتند. 

در تیم مهرام نیز جاکوب پولن با ۲۵ ، آرنت با ۱۲ و حسین زاده با ۱۲ امتیاز نتوانستند تیمشان را از شکست نجات دهند.

تیم شهرداری تبریز با هدایت مهران حاتمی برای اولین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت و به جام باشگاه های آسیا صعود کرد.