رمز در امان ماندن از تهدیدها، پیروی از راه، اندیشه و سیره امام خمینی(ره) است
رمز در امان ماندن از تهدیدها، پیروی از راه، اندیشه و سیره امام خمینی(ره) است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام است، تصریح کرد: رمز رهایی از توطئه های دشمنان و در امان ماندن از تهدیدها، پیروی از راه، اندیشه و سیره ی امام خمینی(ره) است.     به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به نظام است، تصریح کرد: رمز رهایی از توطئه های دشمنان و در امان ماندن از تهدیدها، پیروی از راه، اندیشه و سیره ی امام خمینی(ره) است.
 
 
به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا محمد محمدپور  ، با بیان این‌که امام خمینی(ره) دارای شخصیتی کاریزماتیک و همواره متکی به قدرت الهی بودند، اظهار کرد: حرکات و بیانات امام راحل منشا قرآنی داشت و ایشان همواره با اتکا به قدرت لایزال الهی در دل های مردم نفوذ کرده و از محبوبیت بی بدیلی در میان مردم برخوردار بودند بنابراین براساس این تاثیر گذاری نیز موجب شکل گیری انقلاب اسلامی، استقلال کشور و استقرار نظام جمهوری اسلامی شدند. 
  
  
وی ژرف نگری و مصمم بودن را جزو ویژگی های بارز امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: مردمی بودن امام(ره) و اتکا به پروردگار موجب شده بود که ایشان از هیچ نیرویی نترسیده و در مقابل دشمنان محکم بایستند و به طوری که امروزه نیز الگویی برای مبارزه ملت های آزاده و ستمدیده علیه استکبار جهانی تبدیل شده است،  مردم کشور به ایشان تبعیت و احترام خاصی داشت و این ارادت در زمان فعلی نیز همواره تداوم دارد. 
  
وی با بیان این‌که یکی از اصلی ترین وظیفه ی ما در زمان فعلی، حفظ و حراست از دستاوردهایی است که با همت حضرت امام، مردم ایران و شهدا و ایثارگران به دست آمده، افزود: ما باید به واسطه ی آن‌ها در مقابل دشمنان محکم ایستاده و از استقلال خود حفاظت و حراست کنیم و راه شهدا و امام(ره) را به صورت مستمر و با همدلی پیموده و از کشور خود به شدت دفاع کنیم تا کشور در مسیر هویت و استقلال گذشته ی خودحرکت کند.
  
وی گفت: امروزه همدلی و انسجام بین مردم، دولت و حاکمیت در مقابل دشمنان که استقلال ما را مورد خدشه قرار می دهند، ضرورت جدی دارد.