سامانه بارشی امروز به تدریج آذربایجان شرقی را ترک می‌کند
سامانه بارشی امروز به تدریج آذربایجان شرقی را ترک می‌کند

معاون توسعه و پیشبینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در برخی شهرها مثل بستان آباد و هریس بارش گزارش شده است و سامانه بارشی، امروز به تدریج از استان ما خارج می‎شود. محمد اشجعی در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیش‎ترین بارش در استان […]

معاون توسعه و پیشبینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در برخی شهرها مثل بستان آباد و هریس بارش گزارش شده است و سامانه بارشی، امروز به تدریج از استان ما خارج می‎شود.

محمد اشجعی در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: بیش‎ترین بارش در استان مربوط به غرب تبریز و ۱۳٫۷ میلی متر گزارش شده و بارش شرق تبریز نیز ۱۲٫۷ میلی متر بوده است.

وی با اشاره به تغییرات دمایی در تبریز در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیان کرد: تبریز در ۲۴ ساعت گذشته در گرم‎ترین ساعات پنج درجه بالای صفر، در خنک‎ترین ساعات دو درجه زیر صفر و دمای فعلی تبریز یک درجه بالای صفر بوده و  نسبت به زمان مشابه روز گذشته فرقی نکرده است.

وی با بیان این که در طول ۲۴ ساعت گذشته، سراب با دمای هشت درجه زیر صفر، سردترین شهر استان بوده است، متذکر شد: جلفا نیز با دمای ۱۰ درجه بالای صفر، گرم‌ترین شهر استان بوده است.