«رفاه» به فکر رفاه حال هموطنان مان است/ تخفیف های ویژه رفاه در راه است
«رفاه» به فکر رفاه حال هموطنان مان است/ تخفیف های ویژه رفاه در راه است

میر حسین سیدین مدیر فروشگاه های رفاه در آذربایجان شرقی به تشریح فعالیت های شعب رفاه در استان پرداخت و گفت: هم اکنون در سطح استان ۲۵ شعبه فعال وجود  دارد که امیدواریم تا ماه های آینده ۵ شعبه دیگر به خانواده بزرگ رفاه در آذربایجان شرقی بپیوندد. وی ادامه داد: شعب مجموعه های لارا […]

میر حسین سیدین مدیر فروشگاه های رفاه در آذربایجان شرقی به تشریح فعالیت های شعب رفاه در استان پرداخت و گفت: هم اکنون در سطح استان ۲۵ شعبه فعال وجود  دارد که امیدواریم تا ماه های آینده ۵ شعبه دیگر به خانواده بزرگ رفاه در آذربایجان شرقی بپیوندد.

وی ادامه داد: شعب مجموعه های لارا و ایپک پلاس هم آماده بهره برداری است که منتظریم این مجموعه ها برای جذب مشتریان آماده باشد.
سیدین به تعداد نیروهای انسانی شعب رفاه در سطح استان اشاره کرد و گفت: با افزایش شعب اشتغال زایی پایدار هم به وجود می آید که موضوع بسیار برای خانواده رفاه غنیمت است و در حال حاضر ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم کارمند مجموعه هستند.
مدیر فروشگاه های رفاه در آذربایجان شرقی در خصوص شرایط خاص اقتصادی و حمایت از مشتریان گفت: با توجه به رکود اقتصادی که سطح کشور را فرا گرفته است رفاه به دنبال تخفیفات بیشتر برای رفاه حال مردم است و از اول اسفند تا سوم اسفند با طرح «حراجستون » بدون سود محصولات اسفند ماه را به فروش می رسانیم.
وی ادامه داد: از نظر حجمی و اقتصادی با وجود همین رکود اقتصادی به لطف الهی در آذربایجان شرقی نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی داشته اییم.
وی اذعان داشت: روزانه به صورت میانگین حدود هفت هزار فاکتور در سطح استان صادر می شود که این عدد هم به نسبت سال قبل افزایش چشم گیری  داشته است و از این بابت منت دار مردم هستیم.
سیدین گفت: تخفیفات کنترل قیمت به خصوص در فراورده های گوشتی خود کنترلی داریم و در تخفیف ها به ویژه در کالاهای ایرانی همیشه از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد هم داریم تا مردم در آستانه عید مشکلی نداشته باشند.
میر حسین سیدین درخصوص حذف دلال و سیستم زنجیره ایی از تولید به مصرف اشاره کرد و گفت: بالای ۹۰ درصد محصولاتمان از تامین کننده یا وارد کننده به دست ما می آید به همین دلیل قیمت پایینتر و به صرفه است و از طرف دیگر با یخچال از کارخانه به فروشگاه ها می رسد.
وی به سامانه مشتری مداری رفاه تاکید کرد و گفت: سامانه نظر مشتری سراسری هستند که نفراتمان همواره پشت تلفن آماده دریافت نظرات و انتقادات هستند تا آن ها را رفع کنیم.
میر حسین سیدین مدیر فروشگاه های رفاه در آذربایجان شرقی در خصوص توزیع گوشت گرم گفت: گوشت گرم تنظیم بازار به طور متوسط تا هفته گذشته ۷ تن در سطح استان و این هفته گوشت گوسفندی توزیع شد که با استقبال مردم هم مواجه شد.
وی اذعان داشت: کمبودی در اجناس مختلف نداریم اما مردم همیشه نگران هستند که شاید اجناس اولیه خود را نتوانند به دست آورند اما این چنین نیست و همیشه تمام اجناس در اختیارمان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: از هر ۱۰ روز یک روز ۴۰قلم با ۳درصد سود فروخته می شود که حتما از ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دارند و در واپسین روزهای سال این تعداد قلم افزایش خواهش یافت.
سیدین به ظهور رقبای خارجی و داخلی اشاره کرد و گفت: در ادوار گذشته شاهد آن بودیم که فقط در فروشگاه های زنجیره ایی رفاه همیشه به چشم می خورد اما از سال ۸۷ با ظهورنسل جدید خارجی و داخلی باعث ایجاد رقابت شد تا خود را در سطح بین المللی نیز آزمایش کنیم و از سمتی باعث تغییر رنگ و لعاب رفاه نیز شد.
وی در پایان گفت: فروشگاه های رفاه سهام داران عمده و خرده دارد و شهرداری هم حدود یک درصد برای شهرداری هست و پنج درصد برای مردم عادی است که به نوعی درآمد حاصل از رفاه عملا به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مردم بر می گردد به طوری که سه برابر درآمد چند ساله را در تبریز سرمایه گذاری کرده اییم و این باعث می شود با سرمایه گذاری بیشتر باعث افزایش اشتغال زایی پایدار باشد./نصر