طی جلسه با امیر دریادار رضا عباسی مطرح شد: ضرورت نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز
طی جلسه با امیر دریادار رضا عباسی مطرح شد: ضرورت نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز

طی جلسه با امیر دریادار رضا عباسی مطرح شد: ضرورت نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز بر ضرورت بازنگری و نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، حسین اذرنیا در جلسه مشترک با فرمانده مرکز آموزش تکاوری  و فرمانده […]

طی جلسه با امیر دریادار رضا عباسی مطرح شد:
ضرورت نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری تبریز بر ضرورت بازنگری و نوسازی مولفه های پدافند غیرعامل شهرداری تبریز تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی پدافند غیرعامل شهرداری تبریز، حسین اذرنیا در جلسه مشترک با فرمانده مرکز آموزش تکاوری  و فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش با اشاره به اینکه علم مدیریت بحران نیازمند به روز رسانی و بهره مندی از تجارب نهادهای موفق در این زمینه است، گفت: طی سال گذشته پدافند غیرعامل شهرداری تبریز با برگزاری دوره های مختلف و پیش بینی بحران های تهدید کننده شهر تبریز، سعی بر ورزیده کردن نیروهای متخصص و آماده سازی آنها برای روزهای حساس کرد.
وی همچنین شهر تبریز را شهری استراتژیک عنوان کرد و با تاکید بر لزوم افزایش توان متخصصان و مدیران مربوطه به واسطه آموزش و از سوی دیگر تامین زیرساخت های لازم، اظهار داشت: شهر تبریز به واسطه نیروهای زبده و مدیران توانمند و همبستگی بالای اجتماعی همواره در زمان های بحرانی و حساس توانسته در سطح قابل قبولی عمل کند اما با پیشرفت تکنولوژی و پیچیده تر شدن بحران های دنیای کنونی توجه به هر چه تخصصی کردن تدابیر و اقدامات بیش از پیش ضروری است.
آذرنیا همچنین از بازنگری در بودجه سال ۹۹  پدافند غیرعامل شهرداری تبریز خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های دقیق سعی خواهیم کرد تا ابعاد مختلف پدافند غیرعامل را در تمام سطوح مناطق شهرداری تبریز اجرایی کرده و به آنها جامه عمل بپوشانیم.
در این جلسه امیر دریادار رضا عباسی فرمانده مرکز آموزش تکاوری و فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش برای انتقال تجارت و ارائه مشاوره به پدافند غیرعامل شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرد.
امیر دریادار رضا عباسی اظهار امیدواری کرد با اجرای نظریات جدید در پدافند غیرعامل شاهد روانسازی بحران و تسلط بر شرایط در حساس ترین لحظات اولیه آن باشیم.