مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد: اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد: اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد: اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از آغاز اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان خبر داد.  اصغر آدی بیگ امروز با اعلام این خبر اظهار […]

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان

دوربین های ترافیکی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از آغاز اجرای رینگ سلامت ترافیک با نصب ۴۰ دستگاه دوربین پلاک خوان خبر داد.

 اصغر آدی بیگ امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: رینگ سلامت، شامل افزایش تعداد دوربین های هوشمند با هدف ایجاد فضای ایمن در شریانهای اصلی شهر برای شهروندان است.

او ادامه داد: با اجرای این طرح و نصب ۴۰ دوربین پلاک خوان که تلاش می کنیم تا شش ماه به اتمام برسد، معابر شریانی اطراف کلانشهر تبریز با دوربین های هوشمند پلاک خوان و ثبت سرعت کنترل ترافیکی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری  تبریز، عنوان کرد: با مدیریت هوشمند شهر و احداث این رینگ می توانیم تبریز را به فاکتورهای اولیه شهر سالم و ایمن مجهز کنیم. این فاکتورها لازمه تحقق شعار “شهر سالم، شهروند سالم” است و امیدواریم با همکاری تمام مسئولان و ادارات ذیربط، به این هدف دست یابیم.
او افزود: از اعضای محترم شورا و شهردار تبریز که در بودجه نویسی به بخش حمل و نقل، هم در سال گذشته و هم در سال جاری توجه و عنایت ویژه ای داشتند، تشکر و قدردانی می کنم.
به گفته آدی بیگ، برای اجرای رینگ سلامت ترافیک، مبلغی معادل ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه می شود.