جلسه هماهنگی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل ونقل عمومی ، پاساژها و بازار مسقف تبریز
جلسه هماهنگی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل ونقل عمومی ، پاساژها و بازار مسقف تبریز

💢 جلسه هماهنگی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل ونقل عمومی ، پاساژها و بازار مسقف تبریز 💠 فرماندار تبریز : براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری است 🔷 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع […]

💢 جلسه هماهنگی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل ونقل عمومی ، پاساژها و بازار مسقف تبریز

💠 فرماندار تبریز : براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری است

🔷 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، جلسه هماهنگی و بررسی نحوه تهیه و توزیع ماسک در حمل و نقل عمومی، پاساژها و بازار مسقف تبریز امروز به ریاست مهندس مهدوی برگزار شد.

فرماندار تبریز در این جلسه با اشاره به آغاز فعالیت مترو و اتوبوسهای BRT ازشنبه هفته آینده، گفت : براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافرین در حمل و نقل عمومی اجباری می باشد.

مهدوی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز مسئولین می باشد، گفت: از روز شنبه به هر مسافری که از ماسک استفاده نکند خدمات ارائه نمی شود و رانندگان تاکسی،BRT و اتوبوس های خطی که سرنشین بدون ماسک سوار کنند، بر اساس پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد و تمامی این اقدامات در راستای سلامت مردم می باشد و لذا شهروندان محترم می بایست خود در این امر پیشقدم باشند.

وی همچنین از سازمان صمت خواست با اطلاع رسانی به تمامی اتحادیه ها، کلیه اصناف پاساژها، مراکز خرید و بازار را موظف به استفاده از ماسک کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد واحدهای توزیع کننده ماسک در مبادی ورودی های بازارمسقف تبریز و ایستگاههای BRT و مترو مستقر و نسبت به توزیع ماسک های استاندارد با قیمت مصوب اقدام کنند.

شرکت اتوبوسرانی و مترو ضمن گندزدایی و ضدعفونی روزانه اتوبوس ها و مترو، نسبت به نصب آگهی های اطلاع رسانی و پخش پیام های صوتی بهداشتی در وسائط نقلیه عمومی اقدام کنند.

🗓۱۷ اردیبهشت
@tabriz_f