شهردار منطقه۴ مطرح کرد: برخورد قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز برابر دستور قضایی
شهردار منطقه۴ مطرح کرد: برخورد قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز برابر دستور قضایی

شهردار منطقه۴ مطرح کرد: برخورد قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز برابر دستور قضایی شهردار منطقه۴ تبریز، با اشاره به اینکه این منطقه در آستانه تحول در روند نوسازی و تحکیم بافت فرسوده است، تاکید کرد: هر گونه عملیات فیزیکی در سطح منطقه، باید ضابطه‌مند و شفاف باشد، در غیر این صورت، در تخریب سکونتگاه‌های غیرقانونی، با […]

شهردار منطقه۴ مطرح کرد:

برخورد قاطع با ساخت‌وساز غیرمجاز برابر دستور قضایی

ساخت و ساز غير مجاز

شهردار منطقه۴ تبریز، با اشاره به اینکه این منطقه در آستانه تحول در روند نوسازی و تحکیم بافت فرسوده است، تاکید کرد: هر گونه عملیات فیزیکی در سطح منطقه، باید ضابطه‌مند و شفاف باشد، در غیر این صورت، در تخریب سکونتگاه‌های غیرقانونی، با قاطعیت عمل می‌کنیم.

به گزارش شهریار، اکبر امجدی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: منطقه۴ از مناطقی است که بیشترین وسعت از بافت فرسوده و قدیمی را در اختیار گرفته و این ویژگی، از فرصت‌های طلایی منطقه برای تحکیم سکونتگاه‌ها و ارتقای ارزش افزوده محلات است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی سوداگری‌ها، در زمینه ساخت‌وساز دیده می‌شود که با سوء‌استفاده از این فرصت، درصدد ساخت‌وسازهای غیرقانونی و ناامن هستند.

شهردار منطقه۴ تبریز، با بیان اینکه هر گونه ساخت‌وساز باید با اخذ مجوزهای شهرسازی باشد، افزود: خوشبختانه در سه سال گذشته، اقدامات ارزشمندی در مستندسازی وضعیت شهرسازی و ممیزی املاک صورت گرفته ‌است؛ بر این اساس، همکاران بنده در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، حراست و بازرسی، به صورت مداوم، وضعیت ساخت‌وسازهای منطقه را نظارت می‌کنند.

امجدی تصریح کرد: از آغاز امسال، ساخت‌وسازهای غیرقانونی در سطح منطقه، با دستور قضایی تخریب و یا در همان مرحله‌های آغاز عملیات فیزیکی، پیشگیری و اعمال قانون شده‌اند.