اجرای کمپین “صدای اوتیسم” توسط دست‌های مهربان
اجرای کمپین “صدای اوتیسم” توسط دست‌های مهربان

اجرای کمپین “صدای اوتیسم” توسط دست‌های مهربان بنیاد خیریه دست‌های مهربان با هدف حمایت از کودکان اوتیسم و همچنین تجهیز بزرگ‌ترین مدرسه‌ی اوتیسم کشور، کمپین «صدای اوتیسم» را آغاز کرده است. معاون توسعه و ارتباطات این بنیاد خیریه با اعلام خبر آغاز کمپین صدای اوتیسم گفت: از آنجایی که بحث آموزش و توان‌بخشی کودکان اوتیسم […]

اجرای کمپین “صدای اوتیسم” توسط دست‌های مهربان

بنیاد خیریه دست‌های مهربان با هدف حمایت از کودکان اوتیسم و همچنین تجهیز بزرگ‌ترین مدرسه‌ی اوتیسم کشور، کمپین «صدای اوتیسم» را آغاز کرده است.

معاون توسعه و ارتباطات این بنیاد خیریه با اعلام خبر آغاز کمپین صدای اوتیسم گفت: از آنجایی که بحث آموزش و توان‌بخشی کودکان اوتیسم در ایران همواره مغفول مانده، بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان از سال ۱۳۹۶ بر آن شد تا این خلأ را جبران کرده و با ساخت بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مدرسه‌ی اوتیسم کشور، گام بزرگی را در این راه بردارد.

محمد میرزایی افزود: ساخت بزرگ‌ترین مدرسه‌ی اوتیسم کشور هم‌اکنون توسط دست‌های مهربان به مراحل پایانی رسیده و بهره‌برداری از مدرسه مستلزم تجهیز آن است.

وی با بیان اینکه ساخت مدرسه در مراحل پایانی قرار دارد گفت: این مدرسه ۳۲۰۰ متر مربع مساحت و ۲۸۰۰ متر زیربنا دارد و مجهز به ۴۸ فضای آموزشی برای کودکان اوتیسم است.