جمشید نظمی: احیای ورزش شهرداری تبریز، مطالبه جدی جوانان و شهروندان است
جمشید نظمی: احیای ورزش شهرداری تبریز، مطالبه جدی جوانان و شهروندان است

جمشید نظمی: احیای ورزش شهرداری تبریز، مطالبه جدی جوانان و شهروندان است مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور، احیاء دوباره فعالیت های ورزش در مجموعه شهرداری تبریز را مهم ترین و جدی ترین مطالبه عمومی شهروندان به ویژه جوانان تبریز دانست. “جمشید نظمی” با انتقاد شدید از تعطیلی ورزش شهرداری توسط شورای پنجم شهر تبریز، این اقدام […]

جمشید نظمی: احیای ورزش شهرداری تبریز، مطالبه جدی جوانان و شهروندان است

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور، احیاء دوباره فعالیت های ورزش در مجموعه شهرداری تبریز را مهم ترین و جدی ترین مطالبه عمومی شهروندان به ویژه جوانان تبریز دانست.

“جمشید نظمی” با انتقاد شدید از تعطیلی ورزش شهرداری توسط شورای پنجم شهر تبریز، این اقدام را تیر خلاص بر پیکر امید و نشاط اجتماعی جوانان و عموم شهروندان تبریزی ارزیابی و تصریح کرد: با تصمیم غیرکارشناسی کاری کردند تا بسیاری از جوانان، ورزشکاران، مربیان و تیم های ورزشی سلاخی شوند و این اقدام، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی همچنین انحلال بسیاری از تیم های ورزش قهرمانی شهرداری، تعطیلی و راکد ماندن اماکن و سالن های ورزشی، بلاتکلیفی ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در تبریز و کاهش میزان نشاط و شادابی اجتماعی را از جمله اثرات منفی تعطیلی فعالیت های ئورزشی و انحلال سازمان ورزش شهرداری توسط شورای پنجم اعلام کرد.

نظمی در خاتمه تلاش و برنامه ریزی برای احیاء دوباره سازمان و فعالیت های ورزشی در مجموعه شهرداری تبریز را وظیفه شورای بعدی و مطالبه جدی شهروندان تبریزی برشمرد.