تراکتورسازی برترین تیم ایرانی ازنظر تعداد پاس و درصد مالکیت توپ
تراکتورسازی برترین تیم ایرانی ازنظر تعداد پاس و درصد مالکیت توپ

شاگردان ارطغرول ساغلام ازنظر آمار تعداد پاس و درصد مالکیت توپ بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند. رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی پیگیری می‌شود که شاگردان ارطغرول ساغلام تاکنون ازنظر فنی عملکرد خوبی داشتند ولی با بدشانسی از رسیدن به نتیجه بازماندند. در نخستین دیدار سرخ پوشان مقابل الاهلی موفق […]

شاگردان ارطغرول ساغلام ازنظر آمار تعداد پاس و درصد مالکیت توپ بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شوند.

رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی پیگیری می‌شود که شاگردان ارطغرول ساغلام تاکنون ازنظر فنی عملکرد خوبی داشتند ولی با بدشانسی از رسیدن به نتیجه بازماندند.

در نخستین دیدار سرخ پوشان مقابل الاهلی موفق به ردوبدل کردن ۴۹۰ پاس شدند و ۵۸٫۵ درصد مالکیت توپ را نیز در اختیار داشتند.

در دومین دیدار نیز بازیکنان تراکتورسازی مقابل الغرافه ۵۶۸ پاس ردوبدل کرده و ۶۶٫۳ درصد مالکیت توپ را نیز در دست داشتند که آمار حکایت از برتری این تیم بر میزبان خود داشت.

تراکتورسازی در ۲ دیدار اخیر خود ۱۰۵۸ پاس داشته است که این آمار برای پرسپولیس ۹۱۱ پاس، استقلال ۸۸۴ پاس و ذوب‌آهن ۷۳۷ پاس بوده است.

در درصد مالکیت توپ نیز برای تراکتورسازی میانگین ۶۲٫۴ درصد، استقلال میانگین ۶۰٫۶ درصد، پرسپولیس میانگین ۵۲ درصد و ذوب‌آهن میانگین ۴۲٫۸ درصد بوده است.

این آمار نشان می‌دهد که سرخ پوشان فوتبال آذربایجان بیش از سایر تیم‌های ایرانی بر رقبا تسلط داشته و توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند ولی عدم استفاده مناسب از فرصت‌ها باعث شد تا نتایج به سود تراکتورسازی رقم نخورد.