دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز از امروز
دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز از امروز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار خبر داد؛ دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز از امروز معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان شهرداری و همچنین الزامات مهم در ارتباط با جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز، مرتضی موحدنیا امروز در گفت‌وگو […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار خبر داد؛

دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز از امروز

دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز از امروز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از شیفت‌بندی و دورکاری کارکنان شهرداری و همچنین الزامات مهم در ارتباط با جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز، مرتضی موحدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام جزئیات بخشنامه جدید در مورد دورکاری و شیفت‌بندی همکاران شهرداری تبریز، اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری و بنا به درخواست اعضای محترم شورای شهر تبریز در جلسه روز گذشته این شورا و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز هیئت رئیسه در خصوص جلوگیری از انتشار ویروس کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال، بخشنامه‌ای صادر شده است که از امروز دوشنبه ۱۲ آبان لازم‌الاجرا است.

او افزود: بر این اساس، دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز در مناطق و سازمان‌ها از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. دورکاری و شیفت‌بندی کارکنان شهرداری تبریز به دلیل اینکه از ازدحام ارباب رجوع جلوگیری شود، از امروز بنا به تشخیص شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها اجرا میشود و در این خصوص کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، می‌توانند دورکاری انجام دهند.

موحدنیا گفت: مدیران شهرداری باید به گونه‌ای این موضوع را کنترل و مدیریت کنند که احتمال شیوع بیماری کرونا را به حداقل رسانده و در عین حال امور مربوط به شهروندان را نیز انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: پاسخگویی تلفنی به پرونده‌های شهرداری در مناطق و سازمان‌ها، به گونه‌ای که شهرداران مناطق بصورت تلفنی ارتباط مستمری با ارباب رجوع خواهند داشت تا شهروندان برای پیگیری پرونده مگر در مواردی که نیاز به ارائه مدارک باشد، مراجعه نکنند و این مورد برای تمام واحدها الزامی است.

او افزود: مورد سوم این بخشنامه، حذف جلسات غیرضروری است و اگر نیاز به برگزاری جلسه باشد، باید به صورت مجازی برگزار شود.

موحدنیا با اشاره به بند دیگر این بخشنامه، عنوان کرد: بعضی از امور مراجعه‌کنندگان به شهرداری، با پیامک به آنها اطلاع داده می‌شود. این سامانه پیامک در همه واحدهای شهرداری تبریز فعال است و هر اقدامی که در مورد هر پرونده‌ای انجام شود، از طریق پیامک به صاحب پرونده اطلاع داده می‌شود.

او گفت: در این خصوص چنانچه روند اجرای امور پرونده‌ها با خلل مواجه شود، شهروندان می‌توانند به اداره بازرسی شهرداری تبریز با شماره تماس ۱۳۷ اطلاع دهند و بازرسی نیز ملزم است تا این شکایت‌ها را به صورت روزانه به شخص شهردار تبریز گزارش دهد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم‌های ضدعفونی در مناطق و سازمان‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از دیگر بندهای بخشنامه امروز است و بر این اساس زدن ماسک و سایر الزامات ستاد پیشگیری از کرونا از موارد مهمی است که در این خصوص باید رعایت شود. در این رابطه، هیچ محدودیتی بابت تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک نداریم.